تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:42
98 بازدید
کد خبر : 186023

ارائه ۹۵ درصدی خدمات غیر حضوری در بانک ها برای مقابله با کرونا

ارائه ۹۵ درصدی خدمات غیر حضوری در بانک ها برای مقابله با کرونا

ایسنا/گیلان دبیر شورای هماهنگی بانک های گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیر حضوری قابل انجام است، افزود: مردم می توانند آموزش لازم برای استفاده از خدمات غیر حضوری را از همکاران شبکه بانکی دریافت کنند تا خطر کرونا را کمتر کنیم. سید رسول میرخلفی در گفت وگو با

ارائه ۹۵ درصدی خدمات غیر حضوری در بانک ها برای مقابله با کرونا

ایسنا/گیلان دبیر شورای هماهنگی بانک های گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیر حضوری قابل انجام است، افزود: مردم می توانند آموزش لازم برای استفاده از خدمات غیر حضوری را از همکاران شبکه بانکی دریافت کنند تا خطر کرونا را کمتر کنیم.

سید رسول میرخلفی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، اظهار کرد: شعب بانک ها از جمله مراکزی هستند که به واسطه آسیب پذیر بودن نگرانی های زیادی درباره انتقال کرونا از این طریق وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیر حضوری قابل انجام است، افزود: دستگاه های خوددریافت و خودگردان می‌توانند علاوه بر پرداخت وجه، عملیات دریافت وجه و صدور کارت را نیز انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های گیلان، با اشاره به فعالیت کارتخوان ها و پوزها در شبکه بانکی استان، تصریح کرد: با تاکید بانک مرکزی مبنی بر فرهنگ سازی جهت استفاده کمتر از پول نقد، امروزه بانک ها خدمات متنوعی را در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه می‌دهند. به عنوان مثال خدمت نشان پرداخت که با نصب آن بر روی گوشی های هوشمند دیگر نیازی برای به همراه داشتن کارت عابر وجود نداشته و تمامی پرداخت‌ها را می‌توان از طریق اسکن کد «QR» فروشنده انجام داد.

میرخلفی، امکان امضای دیجیتال، دریافت سفته، افتتاح حساب، پرداخت برخی از تسهیلات بانکی، گواهی تمکن مالی، مشاهده صورتحساب ریالی و ارزی و… را از جمله خدمات غیر حضوری بانک ها دانست و بیان کرد: امکان کارت به کارت و انتقال وجوه نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام همکاران در شبکه بانکی استان حاضر هستند به عنوان راهنما در خدمت مردم باشند، گفت: مردم می توانند آموزش لازم برای استفاده از خدمات غیر حضوری را از همکاران شبکه بانکی دریافت کرده تا خطر کرونا را کمتر کنیم.

دبیر شورای هماهنگی بانک های گیلان، از مردم خواست در روزهای شیوع کرونا کمتر به شعب بانک مراجعه کنند و یادآور شد: امروزه عابربانک ها،cash-less ها، خوددریافت ها و همراه بانک ها کلیه عملیات بانکی و خدمات الکترونیکی را انجام می دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

سایت طلا

قیمت فنس

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک

بهترین صرافی ارزدیجیتال

فروشگاه BBshop

اشتراک کنکور آی نو

پارتیشن ام دی اف

خرید دمپایی و صندل عمده

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

تعمیر لباسشویی

دوره ICDL در تبریز

گرافیت پرسولفور

خرید ممبر گروه

مرجع قیمت خرید و فروش گندله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

شیشه اتوموبیل

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

تور دبی ارزان

دندانپزشکی شبانه روزی

 

 

ویدئو وال

جراح چاقی

 

 

 

آجر نما خشک

 

 

 

قرارداد دوجانبه برق

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح