تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 23:58
122 بازدید
کد خبر : 208379

چگونه بیماران بیشتری را به کلینیک خود جذب کنید: بهترین استراتژی‌های جذب بیماران جدید

چگونه بیماران بیشتری را به کلینیک خود جذب کنید: بهترین استراتژی‌های جذب بیماران جدید

  برای رشد کلینیک خود و کسب درآمد بیشتر، نه‌تنها باید روابط قابل‌اعتمادی را با بیماران فعلی خود حفظ کنید، بلکه باید از جریان مداوم بیماران جدید اطمینان حاصل کنید. در این پست مقاله ۶ روش اثبات‌شده برای راه‌اندازی یک سیستم قابل‌اعتماد برای جذب بیماران را خواهید آموخت.   اهمیت جذب بیمار   تعداد بیشتری

 

برای رشد کلینیک خود و کسب درآمد بیشتر، نه‌تنها باید روابط قابل‌اعتمادی را با بیماران فعلی خود حفظ کنید، بلکه باید از جریان مداوم بیماران جدید اطمینان حاصل کنید. در این پست مقاله ۶ روش اثبات‌شده برای راه‌اندازی یک سیستم قابل‌اعتماد برای جذب بیماران را خواهید آموخت.

D:\elmira\رپورتاژ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\New folder\12.jpg

 

اهمیت جذب بیمار

 

تعداد بیشتری از مراکز مراقبت‌های بهداشتی به سمت یک مدل بیمار محور حرکت می‌کنند تا سهم بازار را به دست آورند و عملکرد مالی خود را در محیط رقابت فزاینده افزایش دهند. اما چگونه می‌توان بیمار محور شد؟ همه‌چیز از بیماران شما شروع می‌شود.

 

قبل از اینکه به هرگونه تلاش بازاریابی بپردازید، باید نیازهای بیماران بالقوه خود را درک کنید. برای این کار، به یک پروفایل بیمار ایده آل و کاملاً تعریف شده نیاز دارید. یک پروفایل بیمار ایدئال به شما درک روشنی از بیماران خود به عنوان مصرف‌کننده می‌دهد. پروفایل بیمار همچنین به شما امکان می‌دهد رفتار بیماران فعلی و آینده خود را پیش‌بینی کنید و ارتباطات خود را با آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

 

اگر طیف وسیعی از بیماران را دارید که می‌توان آن‌ها را بر اساس ویژگی‌های خاص گروه‌بندی کرد، یک پروفایل بیمار ایده آل برای هر گروه ایجاد کنید تا بهترین روش بازاریابی را بر اساس گروه به گروه انتخاب کنید. اکنون که مخاطبان هدف خود را به خوبی می‌شناسید، می‌توانید به تلاش‌های بازاریابی برای جذب بیمار بیشتر به کلینیک خود بپردازید.

 

شماره ۱ از حضور آنلاین قوی اطمینان حاصل کنید

 

مانند بسیاری از صنایع، مراقبت‌های بهداشتی به‌طور قابل‌توجهی تحت تأثیر دیجیتالی شدن قرار گرفته است. شیوه‌های بازاریابی سنتی در حال کم‌تر شدن هستند و برای راه‌اندازی و راه‌اندازی کلینیک و آوردن بیماران جدید کافی نیستند.

 

در دنیای به‌شدت دیجیتالی امروزی، تنها چیزی که کسی برای دسترسی به اطلاعات کلینیک و خدمات شما نیاز دارد، یک دستگاه مجهز به اینترنت است. اکثر بیمارانی که توسط دوستان، همکاران یا اعضای خانواده خود ارجاع می‌شوند، شهرت مرکز شمارا در وب بررسی می‌کنند. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید چگونه بیماران را به کلینیک خود جذب کنید، مهم است که حضور آنلاین قوی داشته باشید.

 

شماره ۲ برای جذب بیمار یک وب‌سایت بسازید

 

یک وب‌سایت پزشکی قدرتمند و با طراحی خوب در نظر گرفته‌شده است تا اطلاعات کلی در مورد کلینیک شما مانند ساعات اداری، خدماتی که ارائه می‌دهید و موقعیت مکانی شما ارائه دهد تا به ایجاد اعتبار برای بیماران کمک کند.

 

ویژگی‌های اساسی که یک وب‌سایت کلینیک مؤثر باید داشته باشد به شرح زیر است:

 

  • یک پیام روشن
  • یک پیشنهاد ارزش قوی
  • ناوبری ساده
  • طراحی پاسخگو تمیز
  • زمان بارگذاری سریع
  • برند سازی قوی
  • محتوای مناسب و با قالب‌بندی مناسب
  • سازگاری بین مرورگرها
  • امنیت

 

اگر به نحوه جذب بیماران بیشتر در کلینیک خود علاقه‌مند هستید، یک وب‌سایت کلینیک معتبر به شما کمک می‌کند. اطمینان حاصل کنید که شامل عناصر زیر است:

 

  • صفحه درباره ما
  • شرح خدمات
  • فراخوان قوی برای اقدام
  • صفحه رزرو
  • وبلاگ آموزنده
  • قیمت‌گذاری مشخص
  • اثبات اجتماعی
  • مرکز کمک
  • چت زنده
  • صفحه تماس (شامل پیوند به پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی)
  • درگاه پرداخت آنلاین

 

شماره ۳ از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

 

رسانه‌های اجتماعی به یک ابزار بازاریابی مؤثر برای بسیاری از مشاغل مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شده‌اند. متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای دسترسی به بیماران بیشتر استفاده کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی به مردم و جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست استفاده کنند.

 

شماره ۴ در فهرست راهنمای آنلاین قرار بگیرید

 

وقتی مردم نیاز به یافتن کلینیک و اطلاع از خدمات آن دارند، چه می‌کنند؟ در گوگل سرچ می‌کنند. حضور در موتورهای جستجو دیگر یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت برای هر کسب‌وکاری است. به همین دلیل است که نه‌تنها ایجاد یک وب‌سایت برای کلینیک خود، بلکه ثبت آن در فهرست‌های آنلاین نیز مهم است. یکی از شناخته شده ترین دایرکتوری‌های آنلاین، Google My Business است.

 

Google برای کسب‌وکار من یک سرویس رایگان است که می‌تواند کلینیک شمارا در نتایج جستجوی محلی بیشتر نمایان کند و اطلاعات مهمی درباره آن در اختیار کاربران قرار دهد – جزئیات تماس، ساعات کاری، رتبه‌بندی‌ها، گواهی‌ها و موارد دیگر. فهرست کردن کلینیک خود در فهرست وب محلی یک‌راه مؤثر برای جذب بیماران جدید است.

 

شماره ۵ نام تجاری خود را ایجاد کنید

 

اکنون که بیماران با گزینه‌های متعددی برای انتخاب از بین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی توانمند شده‌اند، برند کلینیک شما بیش از همیشه مهم است. بیایید با چیستی برند شروع کنیم. شاید فکر کنید که یک لوگو و شعار برای ساختن یک برند قدرتمند کافی است. بااین‌حال، ایجاد نام تجاری کلینیک شما نسبتاً چالش‌برانگیز است. برند روشی است که کلینیک شما توسط بیماران شما درک می‌شود و همچنین احساسات و تداعی‌هایی است که مرکز شما برمی‌انگیزد.

 

شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید درک شوید و چه احساساتی را می‌خواهید برانگیزید. و مهم‌تر از همه، شما باید از پیام‌رسانی مداوم در تمام نقاط تماس برند خود اطمینان حاصل کنید. نام تجاری قوی برای کلینیک شما که توسط یک استراتژی هدایت می‌شود و با تحقیقات انجام می‌شود می‌تواند مزایای بسیار ارزشمندی را ارائه دهد.

 

  • جلب اعتماد بیماران
  • وفاداری به برند را ایجاد کنید
  • خود را از سایر کلینیک‌ها متمایز کنید
  • دستیابی به عملکرد مالی قوی‌تر
  • متخصصان برتر مراقبت‌های بهداشتی را جذب و نگه‌دارید

 

شماره ۶ تخفیف ارائه دهید

 

تخفیف‌ها و پیشنهاد‌ات ویژه برای مردم جذاب است و می‌تواند به شما کمک کند هم بیماران جدید را بیاورید و هم بیماران قبلی را بازگردانید. با تخفیف خدمات کلینیک خود، به‌ویژه خدمات مورد تقاضا، می‌توانید توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید. کاهش قیمت‌ها به‌ویژه برای دانشجویان و بازنشستگان جذاب است. بااین‌حال، سایر گروه‌های بیماران باکمال میل از این فرصت استفاده می‌کنند تا از خدمات شما باقیمت‌های پایین‌تر استفاده کنند، به‌خصوص اگر هرگز به کلینیک شما مراجعه نکرده باشند.

 

D:\elmira\رپورتاژ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\New folder\11.jpg

 

سخن پایانی

 

اکنون شما یک راهنمای خلاصه و عملی در مورد جذب بیماران به کلینیک خوددارید. استراتژی‌های مختلفی را از این لیست امتحان کنید تا بفهمید چه چیزی برای مرکز مراقبت‌های بهداشتی شما بهترین است. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

 

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

 وب‌سایت: 

www.tebmarketing.com

اینستاگرام: 

tebmarketing

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

ثبت شرکت

سایبر ماندی چیست

آخرین تهدیدات امنیتی

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

 

تولیدی های بوت و نیم بوت مردانه | علی ویترین

خرید سرور استوک اچپی

لیست نمایندگی ال جی در اصفهان

بهترین وکیل شیراز

قیمت کابل آلومینیومی

پک ترحیم

پارچه ترگال ساده و کجراه

برای خرید باتری لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم

خرید مکمل فیتو

قیمت جارو پرتابل طی دار عرشیا مدل 3367

بلک فرایدی 2024

هزینه ترجمه مقاله و کتب و متن

خرید کارتن بدون واسطه از کارخانه

تور پوکت

ست مدیریتی

خرید سم سوسک کش

رسانه محبوب کسب و کارها حرف تو

خرید عمده نوشابه

خط تولید خیارشور

مرکز پرینتر تهران

نایلون حبابدار

آموزشگاه آرایشگری

مبارزه امیر علی اکبری و آلمیدا

اکستریم vx

مستر مکانیک

دستگاه لیزر تیتانیوم

 

فروشگاه کالای خواب سه گامه

کف کاذب

نمایندگی ال جی در پردیس

قیمت برقکشی ساختمان

دمنوش مصفی خون

کرم پودر لاکچری کوین

خرید کتونی – خرید کتونی ارزان – خرید کتونی های کپی – خرید کتونی ارسال رایگان

قیمت تابلو برق

بهترین وکیل شیراز

چت روم

ریبون وکس رزین 110*300

اکستریم vx

مبلمان باغی

اسکن سه بعدی چهره در تهران

فوراور اصفهان

آریزو 8

لیوان یکبارمصرف

دوره جرات فیلم‌سازی

کاسه نمد

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

 

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

 

 

 

 

 

خرید الکتروموتور

 

 

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح