چگونه بیماران بیشتری را به کلینیک خود جذب کنید: بهترین استراتژیهای جذب بیماران جدید
برای رشد کلینیک خود و کسب درآمد بیشتر، نهتنها باید روابط قابلاعتمادی را با بیماران فعلی خود حفظ کنید، بلکه باید از جریان مداوم بیماران جدید اطمینان حاصل کنید. در این پست مقاله ۶ روش اثباتشده برای راهاندازی یک سیستم قابلاعتماد برای جذب بیماران را خواهید آموخت. اهمیت جذب بیمار تعداد بیشتری
برای رشد کلینیک خود و کسب درآمد بیشتر، نهتنها باید روابط قابلاعتمادی را با بیماران فعلی خود حفظ کنید، بلکه باید از جریان مداوم بیماران جدید اطمینان حاصل کنید. در این پست مقاله ۶ روش اثباتشده برای راهاندازی یک سیستم قابلاعتماد برای جذب بیماران را خواهید آموخت.
اهمیت جذب بیمار
تعداد بیشتری از مراکز مراقبتهای بهداشتی به سمت یک مدل بیمار محور حرکت میکنند تا سهم بازار را به دست آورند و عملکرد مالی خود را در محیط رقابت فزاینده افزایش دهند. اما چگونه میتوان بیمار محور شد؟ همهچیز از بیماران شما شروع میشود.
قبل از اینکه به هرگونه تلاش بازاریابی بپردازید، باید نیازهای بیماران بالقوه خود را درک کنید. برای این کار، به یک پروفایل بیمار ایده آل و کاملاً تعریف شده نیاز دارید. یک پروفایل بیمار ایدئال به شما درک روشنی از بیماران خود به عنوان مصرفکننده میدهد. پروفایل بیمار همچنین به شما امکان میدهد رفتار بیماران فعلی و آینده خود را پیشبینی کنید و ارتباطات خود را با آنها شخصیسازی کنید.
اگر طیف وسیعی از بیماران را دارید که میتوان آنها را بر اساس ویژگیهای خاص گروهبندی کرد، یک پروفایل بیمار ایده آل برای هر گروه ایجاد کنید تا بهترین روش بازاریابی را بر اساس گروه به گروه انتخاب کنید. اکنون که مخاطبان هدف خود را به خوبی میشناسید، میتوانید به تلاشهای بازاریابی برای جذب بیمار بیشتر به کلینیک خود بپردازید.
شماره ۱ از حضور آنلاین قوی اطمینان حاصل کنید
مانند بسیاری از صنایع، مراقبتهای بهداشتی بهطور قابلتوجهی تحت تأثیر دیجیتالی شدن قرار گرفته است. شیوههای بازاریابی سنتی در حال کمتر شدن هستند و برای راهاندازی و راهاندازی کلینیک و آوردن بیماران جدید کافی نیستند.
در دنیای بهشدت دیجیتالی امروزی، تنها چیزی که کسی برای دسترسی به اطلاعات کلینیک و خدمات شما نیاز دارد، یک دستگاه مجهز به اینترنت است. اکثر بیمارانی که توسط دوستان، همکاران یا اعضای خانواده خود ارجاع میشوند، شهرت مرکز شمارا در وب بررسی میکنند. به همین دلیل است که اگر میخواهید چگونه بیماران را به کلینیک خود جذب کنید، مهم است که حضور آنلاین قوی داشته باشید.
شماره ۲ برای جذب بیمار یک وبسایت بسازید
یک وبسایت پزشکی قدرتمند و با طراحی خوب در نظر گرفتهشده است تا اطلاعات کلی در مورد کلینیک شما مانند ساعات اداری، خدماتی که ارائه میدهید و موقعیت مکانی شما ارائه دهد تا به ایجاد اعتبار برای بیماران کمک کند.
ویژگیهای اساسی که یک وبسایت کلینیک مؤثر باید داشته باشد به شرح زیر است:
- یک پیام روشن
- یک پیشنهاد ارزش قوی
- ناوبری ساده
- طراحی پاسخگو تمیز
- زمان بارگذاری سریع
- برند سازی قوی
- محتوای مناسب و با قالببندی مناسب
- سازگاری بین مرورگرها
- امنیت
اگر به نحوه جذب بیماران بیشتر در کلینیک خود علاقهمند هستید، یک وبسایت کلینیک معتبر به شما کمک میکند. اطمینان حاصل کنید که شامل عناصر زیر است:
- صفحه درباره ما
- شرح خدمات
- فراخوان قوی برای اقدام
- صفحه رزرو
- وبلاگ آموزنده
- قیمتگذاری مشخص
- اثبات اجتماعی
- مرکز کمک
- چت زنده
- صفحه تماس (شامل پیوند به پروفایلهای رسانههای اجتماعی)
- درگاه پرداخت آنلاین
شماره ۳ از رسانههای اجتماعی استفاده کنید
رسانههای اجتماعی به یک ابزار بازاریابی مؤثر برای بسیاری از مشاغل مراقبتهای بهداشتی تبدیل شدهاند. متخصصان مراقبتهای بهداشتی میتوانند از رسانههای اجتماعی برای دسترسی به بیماران بیشتر استفاده کنند. علاوه بر این، آنها میتوانند از قدرت شبکههای اجتماعی برای اطلاعرسانی به مردم و جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست استفاده کنند.
شماره ۴ در فهرست راهنمای آنلاین قرار بگیرید
وقتی مردم نیاز به یافتن کلینیک و اطلاع از خدمات آن دارند، چه میکنند؟ در گوگل سرچ میکنند. حضور در موتورهای جستجو دیگر یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت برای هر کسبوکاری است. به همین دلیل است که نهتنها ایجاد یک وبسایت برای کلینیک خود، بلکه ثبت آن در فهرستهای آنلاین نیز مهم است. یکی از شناخته شده ترین دایرکتوریهای آنلاین، Google My Business است.
Google برای کسبوکار من یک سرویس رایگان است که میتواند کلینیک شمارا در نتایج جستجوی محلی بیشتر نمایان کند و اطلاعات مهمی درباره آن در اختیار کاربران قرار دهد – جزئیات تماس، ساعات کاری، رتبهبندیها، گواهیها و موارد دیگر. فهرست کردن کلینیک خود در فهرست وب محلی یکراه مؤثر برای جذب بیماران جدید است.
شماره ۵ نام تجاری خود را ایجاد کنید
اکنون که بیماران با گزینههای متعددی برای انتخاب از بین ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی توانمند شدهاند، برند کلینیک شما بیش از همیشه مهم است. بیایید با چیستی برند شروع کنیم. شاید فکر کنید که یک لوگو و شعار برای ساختن یک برند قدرتمند کافی است. بااینحال، ایجاد نام تجاری کلینیک شما نسبتاً چالشبرانگیز است. برند روشی است که کلینیک شما توسط بیماران شما درک میشود و همچنین احساسات و تداعیهایی است که مرکز شما برمیانگیزد.
شما باید تصمیم بگیرید که چگونه میخواهید درک شوید و چه احساساتی را میخواهید برانگیزید. و مهمتر از همه، شما باید از پیامرسانی مداوم در تمام نقاط تماس برند خود اطمینان حاصل کنید. نام تجاری قوی برای کلینیک شما که توسط یک استراتژی هدایت میشود و با تحقیقات انجام میشود میتواند مزایای بسیار ارزشمندی را ارائه دهد.
- جلب اعتماد بیماران
- وفاداری به برند را ایجاد کنید
- خود را از سایر کلینیکها متمایز کنید
- دستیابی به عملکرد مالی قویتر
- متخصصان برتر مراقبتهای بهداشتی را جذب و نگهدارید
شماره ۶ تخفیف ارائه دهید
تخفیفها و پیشنهادات ویژه برای مردم جذاب است و میتواند به شما کمک کند هم بیماران جدید را بیاورید و هم بیماران قبلی را بازگردانید. با تخفیف خدمات کلینیک خود، بهویژه خدمات مورد تقاضا، میتوانید توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید. کاهش قیمتها بهویژه برای دانشجویان و بازنشستگان جذاب است. بااینحال، سایر گروههای بیماران باکمال میل از این فرصت استفاده میکنند تا از خدمات شما باقیمتهای پایینتر استفاده کنند، بهخصوص اگر هرگز به کلینیک شما مراجعه نکرده باشند.
سخن پایانی
اکنون شما یک راهنمای خلاصه و عملی در مورد جذب بیماران به کلینیک خوددارید. استراتژیهای مختلفی را از این لیست امتحان کنید تا بفهمید چه چیزی برای مرکز مراقبتهای بهداشتی شما بهترین است. همچنین میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:
۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳
۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴
۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵
وبسایت:
www.tebmarketing.com
اینستاگرام:
tebmarketing
برچسب ها :بازاریابی ، رشد کلینیک ، یک وبسایت پزشکی قدرتمند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰