تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 1:10
115 بازدید
کد خبر : 13791

آماری از گردشگران نوروزی اصفهان

آماری از گردشگران نوروزی اصفهان

 معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از استقرار حدود ۶۷ هزار گردشگر نوروزی در واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل تا ششم فروردین ماه خبر داد و اعلام کرد که طی این مدت، ۴۲ واحد اقامتی متخلف نیز پلمب شده‌اند. حیدر صادقی در گفت‌وگو با

آماری از گردشگران نوروزی اصفهان

 معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از استقرار حدود ۶۷ هزار گردشگر نوروزی در واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل تا ششم فروردین ماه خبر داد و اعلام کرد که طی این مدت، ۴۲ واحد اقامتی متخلف نیز پلمب شده‌اند.

حیدر صادقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۹ تا ششم فروردین‌ماه سال جاری، ۶۷ هزار و ۳۹۱  گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل در سطح استان اقامت داشته‌اند.

وی توضیح داد: از این تعداد، ۳۲۴۸۸ نفر در هتل‌ها، ۷۶۳۸ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۱۵۳۴۹ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۳۷۳۳ نفر در هتل_آپارتمان، ۷۲۲۷ نفر در مهمان‌پذیر، ۸۵۲ نفر در مجتمع‌های گردشگری و ۱۱۴ نفر نیز در خانه‌های مسافر خدمات دریافت کرده‌اند.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، درباره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در واحدهای اقامتی تحت نظر این اداره کل گفت: از زمانی که دستورالعمل سفر ایمن و هوشمند اعلام شد، زمینه‌سازی برای اجرای این طرح در مراکز اقامتی گردشگری صورت گرفت، دوره‌های آموزشی نیز برگزار شد و خوشبختانه اکثر واحدها سیستم ایمنی و بهداشتی خود را مطابق با شیوه‌نامه‌های مورد تایید ارتقا دادند.

صادقی ادامه داد: ناظران این اداره ماه‌ها پیش از فرارسیدن نوروز از این واحدها بازدید مستمر داشتند و اکنون می‌توان گفت که در تأسیسات زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حد خوب و قابل قبولی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طی این مدت، حدود ۴۲ واحد متخلف که بدون مجوز و پروانه بهره‌برداری خدمات پذیرایی و اقامتی ارائه می‌کردند، با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شدند و برای ۲۰ تأسیسات دیگر هم تذکر صادر شده که این تذکرها عمدتاً مربوط به موارد نرخ و… است، نه موارد ایمنی و بهداشتی.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان یادآور شد: در سال ۱۳۹۹ میزان پذیرش مسافر در اصفهان صفر بود و در حال حاضر نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۷ و ۹۸  (پیش از شیوع ویروس کرونا) با کاهش ۹۳ درصدی مسافران نورزی اصفهان مواجه هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح