تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 19:45
139 بازدید
کد خبر : 128155

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از ائمه جمعه استان خواست نخبگان را برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ترغیب کنند.  آیت الله محمود محمدی عراقی امروز(۲۴ اسفند) در گردهمایی ائمه جمعه استان  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از ائمه جمعه استان خواست نخبگان را برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ترغیب کنند.

 آیت الله محمود محمدی عراقی امروز(۲۴ اسفند) در گردهمایی ائمه جمعه استان  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود راه علاج مشکلات کشور را در حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات عنوان کردند، برای حل مشکلات باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و گروهی نبوده و مورد اعتماد مردم هستند، گفت: ائمه جمعه باید آگاهی جامعه را بالا برده و آنها را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در شرایط کنونی همه باید پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و با انتخاب افراد شایسته شرایط را برای بهبود اوضاع مهیا کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با انتقاد از عدم حضور نخبگان و چهره های توانمند برای نامزد شدن در انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: احساس می شود افراد شایسته وارد میدان نمی شوند، در حالیکه شوراهای شهر و روستا واقعا محل خدمت بوده و اگر افراد کاردان وارد عرصه شوند می توانند چهره شهرها و روستاها را عوض کنند.

وی ادامه داد: از ائمه جمعه در خواست می شود افراد شایسته و نخبه را برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ترغیب کنند.

آیت الله محمدی عراقی ادامه  داد: این نظام ثمره خون شهداست و سزاوار نیست افراد شایسته برای اداره امورات پای کار نیایند، چون کارکرد اصلی شورا ها نه فقط سیاسی نبوده، بلکه اجتماعی و فرهنگی است.

وی در ادامه از ائمه جماعات خواست تا مردم را به بهره گریی از فیوضات ماه های شعبان و رمضان ترغیب کرده تا در شرایطی که مردم در فشار اقتصادی هستند، به آرامش معنوی دست پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح