تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:22
113 بازدید
کد خبر : 78693

اتصال ۴۲۴ متقاضی مشاغل خانگی با بازار کار در زنجان

اتصال ۴۲۴ متقاضی مشاغل خانگی با بازار کار در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: تاکنون ۴۲۴ نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی به بازار فروش متصل شدند. لیلا اجلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طرح ملی مشاغل خانگی، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۳۱ استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی به عنوان کارفرما

اتصال ۴۲۴ متقاضی مشاغل خانگی با بازار کار در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: تاکنون ۴۲۴ نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی به بازار فروش متصل شدند.

لیلا اجلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طرح ملی مشاغل خانگی، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۳۱ استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی به عنوان کارفرما و ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در حال اجرا است. طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از برنامه‌های اشتغال فراگیر است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها، کمک و حمایت از کسب و کارهای خرد در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این طرح در سه فاز پیش‌بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت‌بندی مزیت‌، ظرفیت‌ و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است. فاز دوم به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی، استعدادسنجی، بهره‌گیری از آموزش‌های کوتاه‌مدت کارآفرینی، شناخت بازار و مسائل مالی و فاز سوم به تعامل با فعالان عرصه فروش محصولات مشاغل خانگی، اتصال به بازار و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش می‌پردازد.

این مسئول سهمیه استان را ۱۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۴۲۴ شغل در استان ایجاد، احیا و یا پایدارسازی شده است. قالیباف و بافنده تابلوفرش در این بین بیشترین متقاضی را با ۳۳۷ نفر داشته است. خیاطان با ۴۷ نفر در رتبه دوم قرار داشته و رسته قلم‌زنی با ۲۵ نفر متقاضی در جایگاه سوم قرار دارد.

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان یادآور شد: تولیدکننده گیاهان دارویی با ۱۲ نفر و ملیله‌سازی با ۳ نفر متقاضی و ایجاد اشتغال به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارد. در اجرای این طرح تاکنون ۳۰ متقاضی برای ایجاد برند و یا همکاری با برندهای موجود وجود دارد.

اجلی با اشاره به رسته‌های مزیت‌دار استان، خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که به عنوان مزیت در استان به آن پرداخته شده، شامل قالی‌بافی، بافنده تابلوفرش، گلیم‌بافی، قلم‌زنی، خیاط لباس، ملیله‌سازی، تولیدات چرمی دست‌دوز، ویرایشگر متون، گیاهان دارویی، مترجم (کتاب و مقاله)، برنامه‌نویس، انیماتور، پرورش‌دهنده گوسفند و بز، پرورش‌دهنده زنبور عسل و ملحفه‌دوز است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح