تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 - 11:15
146 بازدید
کد خبر : 175084

اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند

اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند

ایسنا/قزوین رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور گفت: به‌زودی اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت که می‌توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه کتاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و درزمینه ترویج گفتمان علم بیشتر بهره ببریم. حامد علی اکبرزاده در اختتامیه هفته پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین که روز گذشته ۲۷ آذر

اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند

ایسنا/قزوین رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور گفت: به‌زودی اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت که می‌توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه کتاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و درزمینه ترویج گفتمان علم بیشتر بهره ببریم.

حامد علی اکبرزاده در اختتامیه هفته پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین که روز گذشته ۲۷ آذر به‌صورت وبینار با حضور پژوهشگران و اساتید دانشگاه برگزار شد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خوب جهاد دانشگاهی این است که در بسیاری از بخش‌های آن مسئله پژوهش و فرهنگ باهم گره‌خورده است، می‌توان به حوزه انتشارات و کتاب اشاره کرد که زیرمجموعه حوزه فرهنگی است اما در حوزه انتشار یافته‌های علمی و دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران و اساتید دانشگاهی فعال است.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های موفق جهاد دانشگاهی در حوزه نشر و کتاب علی‌رغم اینکه عمر طولانی ندارد جهاد دانشگاهی قزوین است که از اوایل دهه ۹۰ تاکنون به‌صورت جدی کار را پیگیری کرده است و شاهد موفقیت‌های این مجموعه بودیم.

رئیس انتشارات جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین رتبه‌های علمی خوبی کسب کرده و عمده آثار آن محتوای خوبی دارد، افتتاح سایت مجموعه انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین و همزمانی آن با هفته پژوهش را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم حامی خوبی برای آن‌ها باشیم تا بتوانند کارهای خود را بهتر پیش ببرند.

وی تأکید کرد: به‌زودی اساسنامه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت که می‌توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه کتاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و درزمینهٔ ترویج گفتمان علم بیشتر بهره ببریم.

جهاد دانشگاهی موتور پیشران پژوهش است

حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که تعریف آن جامعه اطلاعاتی است، جامعه‌ای که بر مبنای اطلاعات است، محوریت آن تولید علم و تولید اطلاعات است و همه‌چیز در این فضای تخصصی بر مبنای علم حرکت می‌کند.

وی افزود: منشأ تولید علمی که در جامعه اطلاعاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، پژوهش است، امروز پژوهش بیش از هر زمان دیگری در جامعه مورد تأکید است و یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، دستگاه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی به‌عنوان عوامل کمک‌کننده و موتور پیشران حوزه پژوهش نقش بسزایی دارند، این نقش روزبه‌روز پررنگ‌تر خواهد شد، مرکز جهاد دانشگاهی قزوین نیز یکی از مراکز خوش‌نام در کشور است و ما به‌عنوان مرکز دانشگاهی از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین بیان کرد: جهاد دانشگاهی قزوین با حداقل امکانات بیشترین بهره‌وری را دارد و خدمات خوبی را به دانشجویان ارائه می‌دهد، این امکان برای اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم‌شده است که از خدمات متنوع جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

وی یادآور شد: در سال جاری دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان قزوین افتتاح شد که امیدواریم بتوانیم قدم‌های خوبی در عرصه تولید و نشر علم برداریم، در حال حاضر توسط این دفتر سلسله مسابقات درون دانشگاهی مخصوص دانشگاه فرهنگیان و مناظره دانشگاهی در حال برگزاری است و در حوزه اساتید نیز از امکانات جهاد دانشگاهی بهره‌مند شده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح