تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 13:03
124 بازدید
کد خبر : 126305

انتخابات از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی است

انتخابات از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی است

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری است و قبل از هر برخوردی پیشگیری در دستور کار این ستاد قرار دارد. حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی ضمن تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه اظهار کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی

انتخابات از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی است

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری است و قبل از هر برخوردی پیشگیری در دستور کار این ستاد قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی ضمن تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه اظهار کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان کردستان بر اساس بخشنامه ریاست قوه قضاییه در سراسر کشور تشکیل شده است و اولین جلسه این ستاد نیز امروز در استان کردستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و به جرات می توان گفت که انتخابات از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی می باشد که امید تازه ای در نظام و مردم ایجاد خواهد کرد.

وی بر رعایت اصل بی طرفی در بین مقامات و مدیران استان تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها جرم است و دستگاه قضایی استان از این موارد گذشت نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تبیین تخلفات و جرایم انتخاباتی در صدا و سیما و رسانه ها، عنوان کرد: احصاء جرایم انتخاباتی و ابلاغ آن به ستاد انتخابات استان در کمترین زمان مقرر توسط دبیرخانه این ستاد انجام گیرد.

وی همچنین در ادامه بر رصد مستمر و مداوم کانال های فضای مجازی و برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دبیر این ستاد از برگزاری جلسات این ستاد در طول برگزاری انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: از وظایف این ستاد پایش و رصد مداوم فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از جرایم، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های عضو ستاد، تبیین و تعیین برنامه های پیشگیرانه، هماهنگی و تعامل مداوم با هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات، انعکاس فوری شرح جرایم مهم، توجیه، ارشاد تشکل ها، احزاب و ستادهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی مفاد قانون و جرایم از طریق رسانه های جمعی و انعکاس رسمی اقدامات مجرمانه دستگاه ها و نهادها است.

همچنین در این جلسه مدیران دستگاه های مختلف به ارائه برنامه های خود در خصوص برگزاری انتخابات سالم در استان پرداختند و مصوباتی به تصویب رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات استان کردستان رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح