تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 22:49
110 بازدید
کد خبر : 13277

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

 رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی معتقد است استان اصفهان از بهترین و قوی ترین استان های کشور در حوزه زیرساخت و منابع انسانی است و نقش استراتژیکی در ورزش کشور دارد. مهرعلی باران چشمه امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) در مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

 رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی معتقد است استان اصفهان از بهترین و قوی ترین استان های کشور در حوزه زیرساخت و منابع انسانی است و نقش استراتژیکی در ورزش کشور دارد.

مهرعلی باران چشمه امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) در مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و شهدای جنگ، و ایام سوگواری اربعین، اظهار کرد: باید از افرادی که در سال های گذشته و به ویژه رضا اخروی که در راستای رشد و اعتلای این رشته در اصفهان و کشور تلاش کردند، تشکر کنم.
وی افزود: برنامه های کاندیداها را مطالعه کردم بسیار قوی بودند، ریاست جدید هیئت اصفهان می تواند به خوبی با استفاده از این نفرات در تقویت و اجرایی کردن اهداف خود بهره بگیرد.
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ادامه داد: خرد جمعی چیزی نیست که از آن به راحتی گذشت، از نقطه نظرات نخبگان و صاحب نظران شهرستان ها باید استفاده کرد تا بتوان به موفقیت رسید.
به گزارش ایسنا، باران چشمه با اشاره به اهمیت جایگاه این رشته در جامعه گفت: وزیر قبلی و جدید ورزش و جوانان تاکید بر رشد و توسعه مرام پهلوانی این رشته داشتند که این وظیفه هیئت و فدراسیون را سنگین تر می کند.
وی تصریح کرد: اصفهان در مجموعه برنامه های فدراسیون جز  فعال ترین و قوی ترین استان ها در تمام حیطه های ورزشی است؛ استان های دیگر را نیز از نزدیک دیدم، اما در هیچ استانی همانند استان اصفهان زیر ساخت ها و نیروی انسانی خوب وجود ندارد.
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اضافه کرد: باید جوان گرایی و نگاه علمی تری به این رشته داشته باشید و در کنار آن بتوانید از پیشکسوتان و افراد باتجربه استفاده کنید و امیدوارم روزی این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.
باران چشمه با انتقاد از بی مهری‌هایی که به این رشته شده، گفت: در سال ۹۹ در جذب منابع مالی در بین ۵۴ فدراسیون، جایگاه ۴۶ را داشتیم، رشته ای که در آیین ملی و مذهبی ما جایگاه بالایی دارد، از اواخر سال گذشته و شش ماهه اول سال با تلاش هایی که داشتیم این رتبه به پانزدهم رسیده است، تا حدی امسال مشکل بودجه نخواهیم داشت و می توانیم به هیئت ها کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر زورخانه های ما در کشور در حال تخریب و یا نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند، بسیاری از زورخانه ها نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح