تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 21:18
185 بازدید
کد خبر : 208611

بهترین کتاب زیست شناسی برای ۱۰۰ زدن در کنکور

بهترین کتاب زیست شناسی برای ۱۰۰ زدن در کنکور

زیست یکی از مهم‌ترین و موثر‌ترین دروس در کنکور تجربی محسوب می‌شود. این درس ضریب بالایی در کنکور دارد و می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در نتایج کنکور داشته باشد. در‌حالت‌کلی، ۲ دسته دانش‌آموز برای درس زیست وجود دارد. دسته اول شامل دانش‌آموزان ضعیف و دسته دوم شامل دانش‌آموزان متوسط و قوی می‌شود. منظور از دانش‌آموزان ضعیف

زیست یکی از مهم‌ترین و موثر‌ترین دروس در کنکور تجربی محسوب می‌شود. این درس ضریب بالایی در کنکور دارد و می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در نتایج کنکور داشته باشد. در‌حالت‌کلی، ۲ دسته دانش‌آموز برای درس زیست وجود دارد. دسته اول شامل دانش‌آموزان ضعیف و دسته دوم شامل دانش‌آموزان متوسط و قوی می‌شود. منظور از دانش‌آموزان ضعیف دانش‌آموزانی هستند که در پایه درس زیست مشکل دارند. استفاده از کتاب‌های کمک درسی، بهترین گزینه برای هر ۲ دسته به شمار می‌رود. بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور توانستند با استفاده از منابع کمک درسی مفید نتایج درخشانی کسب کنند.

زیست پایه به پایه خیلی سبز

زیست پایه به پایه خیلی سبز( دهم، یازدهم، دوازدهم)

با‌توجه به اهمیت درس زیست، امروزه منابع مختلفی برای یادگیری آن تالیف شده‌اند. نکته مهم درباره این درس، داشتن کتابی جامع و مفید است. استفاده از یک منبع جامع کمک درسی در کنار کتاب درسی، زمانی موثر واقع می‌شود که نحوه مطالعه صحیح باشید. یکی از بهترین گزینه‌های درس زیست برای تقویت پایه و آمادگی برای کنکور، کتاب‌های خیلی سبز است.

در مقدمه کتاب زیست دهم خیلی سبز، درباره اهمیت درس زیست در کنکور اشاره شده است. از ‌آن‌جایی که پایه دهم اولین مقطع تحصیلی برای آشنایی با زیست است، از ابتدا باید از منابع کمک درسی معتبر و مفید کمک گرفته شود. این کتاب شامل درسنامه‌های کامل، بانک تست استاندارد و پاسخ‌نامه‌های تشریحی است. این کتاب برای تمام دانش‌آموزان در هر‌سطحی مناسب است و آن‌ها را برای ورود به پایه یازدهم و تست‌های کنکور آماده می‌سازد.

گوشی پزشکی

پایه‌های یازدهم و دوازدهم به اندازه پایه دهم اهمیت دارند. کتاب زیست‌شناسی یازدهم خیلی سبز، در یک جلد ارائه می‌شود و یک منبع مناسب برای یادگیری مفاهیم زیست یازدهم است. این کتاب در افزایش مهارت تست زدن و تسلط بر‌ روی دروس، بسیار موثر است. در‌حالت‌کلی، زیست پایه‌به‌پایه خیلی سبز، بهترین منبع برای تمام دانش‌آموزان محسوب می‌شود. استفاده از این مجموعه می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای در تست‌زنی و تسلط دانش‌آموزان در درس زیست ایجاد کند.

زیست پایه به پایه نشر الگو

زیست پایه به پایه نشر الگو( دهم، یازدهم، دوازدهم)

مجموعه کتاب‌های پایه‌به‌پایه نشر الگو از دیگر کتاب‌های کمک درسی کاربردی برای درس زیست است. کتاب دهم زیست نشر الگو، با‌ هدف تقویت پایه دانش‌آموزان و افزایش مهارت آن‌ها در تسلط بر دروس تالیف شده است. این کتاب در ۲ جلد و شامل درسنامه‌های جامع آموزشی است که با دروس کتاب درسی منطبق هستند. همچنین حجم بالایی از تست‌های درس زیست برای افزایش آمادگی داوطلبان طراحی شده است.

قالب کلی این کتاب‌ها به‌گونه‌ای است که ابتدا گفتار و سپس تست‌ها و آزمون‌های هر‌ درس قرار گرفته‌اند. کتاب‌های زیست یازدهم و دوازدهم نشر الگو نیز از همین قالب بهره‌مند هستند. این مجموعه با‌وجود درسنامه‌های مناسب و تست‌های متنوع، کتاب مناسبی برای نسل جدید کنکور محسوب می‌شود.

زیست پایه به پایه میکرو گاج

زیست پایه به پایه میکرو گاج( دهم، یازدهم، دوازدهم)

مجموعه کتاب‌های زیست پایه‌به‌پایه میکرو گاج؛ برای دانش‌آموزانی که قصد دارند مهارت تست‌زنی خود را افزایش دهند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. چرا‌که مهم‌ترین ویژگی این کتاب‌ها، بهره‌مندی از یک بانک تست جامع و کامل است. از‌سوی دیگر، یادگیری مطالب درس زیست باید به‌صورت خط‌به‌خط انجام شود؛ زیرا حتی کوچک‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین نکته نیز می‌تواند تله‌ای برای دانش‌آموزان باشد.

پرسش‌های ۴ گزینه‌ای این کتاب‌ها همانند کتاب دور دنیا تجربی گاج با ترتیب مشخص طراحی شده‌اند. اولین بخش تست‌ها تست‌های خط‌به‌خط هستند. سپس تست‌های مفهومی و استنباطی قرار گرفته‌اند. این تست‌ها بر ‌اساس شکل‌ها و مطالبی طراحی می‌شوند که در کتاب درسی وجود دارند. تست‌های ترکیبی و تست‌های کنکور سراسری در بخش‌های بعدی قرار گرفته‌اند. این تست‌ها برای تسلط بر‌ روی مطالب درسی و آمادگی بیشتر در کنکور، طراحی شده‌اند. در پایان، قسمتی با عنوان آزمون پایان فصل وجود دارد که برای سنجش مطالعات دانش‌آموزان موثر هستند.

زیست جامع آی کیو گاج

زیست جامع آی کیو گاج

کتاب زیست جامع آی‌کیو گاج، بهترین منبع برای تست‌زنی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های کمک درسی، کیفیت و کمیت آن‌ها است. این ویژگی‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که نیاز‌های داوطلبان کنکور را در هر زمینه‌ای برطرف کنند. این کتاب شامل تعداد قابل‌توجهی تست است که ۳ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در‌بر می‌گیرد. این تست‌ها می‌توانند بار علمی شما را در هر ۳ مقطع افزایش دهند.

پاسخنامه 4 گزینه ای

تست‌های کتاب آی کیو زیست جامع ، از سطح آسان تا دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. این امر، استفاده از آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. جلد دوم این کتاب حاوی یک پاسخ‌نامه تشریحی کامل و جامع است. در این پاسخ‌نامه علاوه‌بر گزینه صحیح، سایر گزینه‌ها نیز مورد‌بررسی قرار گرفته‌اند. این امر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا دلیل اشتباهات خود را شناخته و آن‌ها را اصلاح کنند.

نکته مهمی که درباره زیست جامع آی‌کیو وجود دارد، سختی سوالات آن است. به‌طوری­که درجه سختی سوالات آن متناسب با سوالات کنکور‌های ۲ سال پیش است.

زیست جامع خیلی سبز

زیست جامع خیلی سبز( پینوکیو)

کتاب زیست جامع خیلی سبز با‌هدف تامین منابع تست کافی برای آمادگی داوطلبان طراحی شده است. این کتاب در ۲ جلد تالیف شده که جلد اول شامل تست و جلد دوم شامل پاسخنامه است. تست‌های این کتاب شامل هر ۳ پایه است و در انتهای آن، پاسخ‌نامه کلیدی سوالات قرار گرفته است. سوالاتی که دارای نکات کلیدی هستند و از اهمیت بیشتری برخوردارند، با یک علامت مشخص شده‌اند.

این کتاب، شامل سوالات تالیفی استاندارد است که آن را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند. طراحی و استفاده از رنگ‌ها در این کتاب بسیار منحصر‌به‌فرد و جذاب است. به‌طوری­که اشکال به‌کاررفته در تست‌ها رنگی هستند؛ اما نکته مهم این است که استفاده از رنگ در کنکور بسیار محدود است. در نتیجه، نباید توانایی تحلیل اشکال را بسته به رنگ آن‌ها تقویت کنید.

زیست جامع میکرو طبقه بندی گاج

زیست جامع میکرو طبقه بندی گاج

این کتاب در ۲ جلد چاپ شده که جلد اول مربوط به انواع تست‌ها و جلد دوم به پاسخ‌نامه اختصاص یافته است. سوالات این کتاب برای هر ۳ پایه طراحی شده است. تنوع این سوالات به‌قدری بالا است که داوطلبان را از هر منبع دیگری بی‌نیاز می‌کند. با تهیه این کتاب، یک کتابچه با عنوان عکس و مکث زیست کنکور به شما ارائه می‌شود. این کتابچه، تصاویر و اشکال کتاب درسی زیست را تحلیل و بررسی می‌کند.

در تمام فصل‌های کتاب جامع زیست، تست‌ها به‌صورت میکرو طبقه‌بندی قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری­که مطالب کتاب درسی به چند عنوان تقسیم شده تا بررسی آن‌ها راحت‌تر شود. اگر از دانش‌آموزان رشته تجربی هستید، با تهیه این کتاب گنجینه ارزشمندی در اختیار خواهید داشت. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به تنوع سوالات و پاسخ‌نامه کامل آن اشاره کرد.

رشته تجربی

جمع بندی

تهیه بهترین منابع زیست برای آمادگی کامل در کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است. بوک سرا دوکاج، بستری مناسب را برای تهیه کتاب‌های کمک درسی کاربردی ایجاد کرده است. این فروشگاه آنلاین، با بررسی تمام کتاب‌های کمک درسی کنکوری، بهترین‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب­سایت بوک سرا دوکاج، در کمترین زمان کتاب مورد‌نظر خود را سفارش دهید. حتی می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید. همچنین امکان برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات درباره کتاب‌ها از این مجموعه وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح