تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:54
77 بازدید
کد خبر : 192127

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح “شرف‌آباد” کرمان آغاز می شود

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح “شرف‌آباد” کرمان آغاز می شود

ایسنا/کرمان معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح “شرف‌آباد” طی یک‌ماه آینده خبر داد. “مهدی نیکویی” گفت: مطالعات رینگ شهر، توسط مشاوران در قالب اجرای هفت تقاطع غیرهمسطح به‌منظور بهبود حمل‌ونقل درون‌شهری، در حال بررسی است و برخی از طرح‌ها نیز مصوب شده است. وی به تقاطع‌های جوپاری، انتهای ۲۴ آذر،

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح "شرف‌آباد" کرمان آغاز می شود

ایسنا/کرمان معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح “شرف‌آباد” طی یک‌ماه آینده خبر داد.

“مهدی نیکویی” گفت: مطالعات رینگ شهر، توسط مشاوران در قالب اجرای هفت تقاطع غیرهمسطح به‌منظور بهبود حمل‌ونقل درون‌شهری، در حال بررسی است و برخی از طرح‌ها نیز مصوب شده است.
وی به تقاطع‌های جوپاری، انتهای ۲۴ آذر، سیلو، شهید نیکزاد، الله‌آباد، شرف‌آباد و ورودی آرامستان جدید، اشاره کرد و افزود: برای بهبود حمل‌ونقل و تردد آسان در رینگ شهر، مطالعات ساخت هفت تقاطع غیرهمسطح انجام و اثرات اجرای هر طرح و تقاطع بر محدودۀ مجاور آن نیز بررسی شده است.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه ازجمله تقاطع‌هایی که به‌زودی اجرا خواهد شد، تقاطع غیرهمسطح شرف‌آباد است، تصریح کرد: این تقاطع براساس طرح تفصیلی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ورودی‌های شهر کرمان اظهار کرد: مطالعات ورودی‌های شهر کرمان از سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، طی چندین جلسه در کارگروه ترافیک شهرداری بررسی و در شورای ترافیک استان تصویب شده و این ورودی در قالب چند فاز اجرا خواهد شد.

نیکویی افزود: اصلاح هندسی ورودی شمالی شهر کرمان (ورودی جاده زرند) نیز در کارگروه ترافیک مطرح و تصویب شده و جزییات فاز دوم این ورودی هم نهایی شده که بعد از برگزاری مناقصه، به ‌زودی اجرا خواهد شد.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با اشاره به ورودی بلوار امام صادق علیه‌السلام (جاده قدیم ماهان) گفت: مناقصه این طرح نیز برگزار شده و پیش از این بخشی از کار در این ورودی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه ورودی  شهر کرمان از سمت «هفت‌باغ» نیز در حال اجراست که اقداماتی در رفوژ میانی انجام شده، اما در این محدوده مسألۀ جابه‌جایی تعدادی درخت و تیر برق وجود دارد، بیان کرد: اصلاح هندسی براساس طرح تفصیلی که طرح بالادستی ماست و براساس طرح مشاور انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

سایت طلا

قیمت فنس

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک

بهترین صرافی ارزدیجیتال

فروشگاه BBshop

اشتراک کنکور آی نو

پارتیشن ام دی اف

خرید دمپایی و صندل عمده

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

تعمیر لباسشویی

دوره ICDL در تبریز

گرافیت پرسولفور

خرید ممبر گروه

مرجع قیمت خرید و فروش گندله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

شیشه اتوموبیل

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

تور دبی ارزان

دندانپزشکی شبانه روزی

 

 

ویدئو وال

جراح چاقی

 

 

 

آجر نما خشک

 

 

 

قرارداد دوجانبه برق

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح