تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 21:52
142 بازدید
کد خبر : 8830

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر

  استاندار گیلان، از تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: خاویار تولید شده در دریای خزر یکی از مرغوب‌ترین خاویارهای تولید شده در جهان بوده و در این راستا موزه ملی خاویار ایران در کیاشهر تاسیس و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده خواهد شد. ارسلان زارع در جلسه پیگیری

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر

  استاندار گیلان، از تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: خاویار تولید شده در دریای خزر یکی از مرغوب‌ترین خاویارهای تولید شده در جهان بوده و در این راستا موزه ملی خاویار ایران در کیاشهر تاسیس و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده خواهد شد.

ارسلان زارع در جلسه پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان آستانه اشرفیه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه برای حل مشکلات گیلان باید بازدیدهای میدانی انجام شود، اظهار کرد: استان گیلان علیرغم جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و کشاورزی دارای مشکلاتی است که طی چند سال اخیر همواره با بازدیدهای صورت گرفته بخشی از این مشکلات شناسایی و برای حل آنها اقدامات لازم صورت گرفت.
وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی آستانه اشرفیه گفت: مردمان خوب و ولایتمدار آستانه اشرفیه به عنوان مهمترین ظرفیت این خطه همواره در صحنه‌های مختلف نقش آفرین بوده‌اند و اصلی‌ترین دلیل این مشارکت به برکت وجود عالمان دینی، علمی و ادبی است.
نماینده عالی دولت در گیلان، شهرستان آستانه اشرفیه را به لحاظ ایجاد اشتغال و رشد درآمد اقتصادی دارای امکانات بسیار مهمی دانست و ادامه داد: این شهرستان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و گردشگری دارای امکانات بسیاری بوده و در واقع یک شهرستان چند وجهی است اما تاکنون همه این ظرفیت‌ها به فعلیت نرسیده است.
وی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را مکلف به تسریع در روند تکمیل پروژه‌های مهم و ملی آستانه اشرفیه کرد و گفت: پل کابلی، چند بانده شدن محور آستانه به کیاشهر و تبدیل شیلات بندر کیاشهر به موزه، مهمترین پروژه‌های تکمیل نشده در این شهرستان است که باید در سریعترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.
استاندار گیلان از تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: خاویار تولید شده در دریای خزر یکی از مرغوب‌ترین خاویارهای تولید شده در جهان بوده و در این راستا موزه ملی خاویار ایران در کیاشهر تاسیس و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده خواهد شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح