تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 18:36
66 بازدید
کد خبر : 143978

تبدیل بیانیه گام دوم به برنامه عملیاتی در حوزه اقتصاد

تبدیل بیانیه گام دوم به برنامه عملیاتی در حوزه اقتصاد

استاندار فارس تاکید کرد که بیانیه گام دوم رهبری باید در حوزه اقتصاد به یک برنامه عملیاتی تبدیل شده و در اولویت کار قرار گیرد. به گزارش یسنا منطقه فارس، عنایت‌الله رحیمی عصر چهارشنبه ۲۱ فروردین در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان بیان کرد: تمایلی نداریم که شعار سال بر روی سر

استاندار فارس تاکید کرد که بیانیه گام دوم رهبری باید در حوزه اقتصاد به یک برنامه عملیاتی تبدیل شده و در اولویت کار قرار گیرد.

به گزارش یسنا منطقه فارس، عنایت‌الله رحیمی عصر چهارشنبه ۲۱ فروردین در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان بیان کرد: تمایلی نداریم که شعار سال بر روی سر رسید و سر برگ‌ها درج شود بلکه اقدامات امسال باید منجر به روتق تولید شود.

وی ثبات اقتصادی، توجه به عرضه و تقاضا، شناخت بازارهای هدف و جلب و جذب سرمایه بر پایه منابع کانی و دانش بنیان را از الزامات تحقق شعار سال برشمرد.

استاندار فارس به راه‌اندازی سومین کارخانه نوآوری کشور در شیراز اشاره و خاطرنشان کرد که با قول مساعد معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات مقدمات این مهم در زمینه استارتاپ‌ها و ایده‌های نو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رحیمی با تاکید بر اینکه باید به تحریم‌ها توجه و از دل آنها فرصت خلق کرد، گفت: اگرچه تهدیدهایی ایجاد شده اما باید در دل تلاطم ارز و مباحث خارجی فرصت‌ها را احصاء کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی تلاش‌های زیادی در دور هشتم و سال‌های ماقبل در زمینه بهبود فضای کسب و کار داشته‌اند، عنوان کرد که دوره نهم نیز نیازمند تبیین اهداف هستیم تا با یک زمانبندی مشخص در راستای تحقق چارچوب‌های اقتصادی حرکت کنیم.

استاندار فارس در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم استفاده از همه سلایق و عقیده‌ها در اتاق بازرگانی استان، گفت: باید به مثابه یک ید واحده در اتاق حرکت کرد.

رحیمی با تصریح بر اینکه تمایل ندارم که اتاق بازرگانی سیاسی شود اما از همه سلایق باید استفاده کرد، تاکید کرد: نباید با باندبازی‌های سیاسی، فعالیت اتاق را زمین‌گیر کند.

وی ادامه داد: افراد با تجربه زیادی در عرصه اقتصادی در فارس  حضور دارند که باید از توان همه آنها استفاده کرد.

استاندار فارس همچنین اظهار کرد که به جای صرف همه وقت اتاق به گفت‌وگو در اتاق‌های شیشه‌ای باید در بین بازرگانان و واحدهای تولیدی حضور پیدا کرد و راهکارها را تبیین و پیشنهادات را به شورای گفت‌وگو آورد.

رحیمی همچنین عنوان کرد: قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر در کشور وقت فعالان اقتصادی را گرفته که باید قوانین منسوخ را مشخص تا سریعتر به نتایج اثرگذار در عرصه ملی برسیم.

وی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان فارس خواست تا مصداق‌های توفیق را مشخص و نقاط ضعف را مرتفع کنند.

استاندار فارس همچنین به تمرکز بر اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ایده‌های جوانان در اتاق تاکید کرد و گفت: انتظارمان از اتاق نهم این است که فارس در همه زمینه‌ها موفق باشد.

رحیمی به مسئله سیل و حوادثی که در پی آن ایجاد شد هم اشاره و تاکید کرد که باید برای جلوگیری از چنین وقایعی برنامه‌ریزی کرد.

وی همچنین عنوان کرد: اگر قرار بود در موضوع سیل سیاسی برخورد کنیم با یک جمله می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اما علی‌رغم بی اخلاقی‌ها پا را از اخلاق مداری فراتر نگذاشتیم.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه تحریم، تهدید، کج سلیقگی و روح استکباری آمریکا موجب شد که سران این کشور سپاه را در لیست تحریم‌ها قرار دهند، تصریح کرد: معتقدیم که سپاه برخاسته از دل مردم است و دنیا به زودی خواهد دید که مکر آمریکایی‌ها به خودشان بازخواهد گشت.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح