تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 21:14
118 بازدید
کد خبر : 80598

تشدید نظارت‌ بر واحدهای پذیرایی زنجان

تشدید نظارت‌ بر واحدهای پذیرایی زنجان

ایسنا/زنجان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای پذیرایی استان و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد. به‌ گزارش ایسنا و به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی‌اکبر شرفی گفت: در راستای ارائه خدمات ایمن و بهداشتی به گردشگران و مراجعان واحدهای پذیرایی استان، اکیپ

تشدید نظارت‌ بر واحدهای پذیرایی زنجان

ایسنا/زنجان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای پذیرایی استان و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا و به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی‌اکبر شرفی گفت: در راستای ارائه خدمات ایمن و بهداشتی به گردشگران و مراجعان واحدهای پذیرایی استان، اکیپ نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی به‌ صورت مستمر در حال ارزیابی نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این واحدها هستند.

وی به انجام بازدید از واحدهای پذیرایی محور زنجان – قزوین اشاره کرد و افزود: محور زنجان – قزوین از پرترددترین جاده‌های استان به شمار می‌رود و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گروه‌های نظارتی به‌ صورت مستمر بر فعالیت واحدهای پذیرایی نظارت می‌کنند که عملکرد آن‌ها به‌ صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع شود، ممنوع بوده و رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، خصوصاً در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

این مسئول تصریح کرد: به دنبال نظارت‌های انجام‌ شده در مسیر زنجان – قزوین برای چند واحد پذیرایی در این مسیر به علت رعایت نکردن کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تذکر کتبی صادر شده است. کارشناسان حوزه گردشگری استان بر اجرای موارد شیوه‌نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نظارت دقیق خواهند داشت.

شرفی تاکید کرد: با توجه به لزوم رعایت همه‌جانبه اصول بهداشتی در همه واحدهای گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری، لازم است تا فعالان همه حوزه‌های گردشگری همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این بازدیدها ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم توسط بازرسان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود که رفع نشدن نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین‌ شده، به تعطیلی یا پلمب واحد منجر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح