تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 22:25
104 بازدید
کد خبر : 138474

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر تعبیه کانکس هایی برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در مسیرهای مختلف تاکید کرد و گفت: کسبه در اجرای این طرح نقش اصلی را داشته باشند و اقلام بهداشتی تولید استان توزیع شود. محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که ۱۹ اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، از روند

تعبیه کانکس برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در نقاط مختلف شهرهای خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر تعبیه کانکس هایی برای عرضه اقلام بهداشتی استاندارد در مسیرهای مختلف تاکید کرد و گفت: کسبه در اجرای این طرح نقش اصلی را داشته باشند و اقلام بهداشتی تولید استان توزیع شود.

محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که ۱۹ اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، از روند رو به بهبود کنترل بیماری کرونا به لحاظ تعداد مبتلایان، افراد بستری شده و فوتی ها در استان خبر داد.

وی با ابراز نگرانی از تعطیلات آخر سال و امکان تغییر در روند کنترل بیماری در استان گفت: تمامی شهرستان ها با توجه به رنگ بندی اعلام شده تابع قوانین ستاد ملی کرونا هستند و  ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد حس کند متولی صدور مجوز برای برگزاری یک تجمع  است.

شجاعی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خرید و پاساژها افزود: سیستم بازرسی و برخورد با تخلفات در مرحله اول در استان شکل گرفته است و دستگاه های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، صمت، تعزیرات و بازرسی باید در قالب یک بسته اطلاع رسانی آنچه را که لازم است در اختیار صدا و سیما و خبرگزاری برای آگاهی بخشی مردم و به ویژه کسبه قرار دهند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تشکیل هر نوع صف برای توزیع کالاهای اساسی در استان را ممنوع اعلام کرد و افزود: سیستم درست برای توزیع بسیاری از اقلام در استان به وجود آمده و بر اساس آن با شناسایی تعداد مددجویان نهادهای حمایتی، کارگران واحدهای صنعتی، مستمری بگیران علاوه بر خرد شدن سیستم توزیع و دسترسی راحت همچنین سلامت و کرامت مردم حفظ می شود و نیازی به ایجاد صف های طولانی نیست.

شجاعی گفت: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های اسفراین، شیروان و بجنورد نسبت به سایر شهرستان ها کمتر است و علت آن باید بررسی و تحلیل شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

تجهیز تمامی نانوایی ها به دستگاه کارتخوان، رعایت پروتکل های بهداشتی در داروخانه ها، مراکز درمان و مطب ها، ادارات شهرستان ها، جایگاه های سوخت، تهیه طرح ترافیک ویژه نوروز برای جلوگیری از تجمع خودرو و افراد در سطح شهرها از دیگر تاکیدات شجاعی در این نشست بود.

شجاعی در ادامه با ابراز نگرانی از بروز اتفاقات مربوط به چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز هر گونه اتفاق ناخوشایند و تجمع افراد متولیان امر با تاکید بر تشدید در برخوردها ورود کنند.

برخورد با مدیران متخلف در انتخابات

استاندار خراسان شمالی در ادامه جلسه گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات در استان با مدیران متخلف بدون توجه به سطح مدیریتی آنان برخورد می شود.

وی افزود: در فرآیند انتخابات مدیران دستگاه های اجرایی هیچ حقی به غیر از یک رای خود ندارند و نباید به انتخابات سمت و سو دهند.
شجاعی افزود: انتخابات در دوره گذشته در استان به خوبی برگزار شد و نتیجه آن عدم تشکیل تخلف انتخاباتی در استان و مشارکت خوب مردم در پای صندوق های رای بود.
وی تاکید کرد: در برخوردها سطح مدیریت افراد هیچ تفاوتی ندارد و تلاش می کنیم خوشنامی مردم خراسان شمالی در بصیرت، ولایتمداری و مشارکت در انتخابات به خاطر عده ای اندک خدشه دار نشود.
شجاعی گفت: اگر در ذهن یک مدیر تفکر سمت و سو دادن انتخابات شکل بگیرد به دنبال انجام اقدام خواهد بود و ما در مقابل حرکت نابجای آن مدیر می ایستیم.
شجاعی با بیان اینکه تلاش داریم به عنوان مجری انتخابات پیش رو در صحت و سلامت برگزار شود، افزود: نکات لازم به فرمانداران از نظر هماهنگی با سیستم قضایی و هیات های نظارت شهرستانی حتی در خصوص معرفی هیات های اجرایی گوشزد شده است و عاقل ترین و خوشنام ترین افراد در هیات های نظارت و اجرا فعالیت خواهند کرد.

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کشاورزان خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی در ادامه از ابلاغ ۳۰ میلیارد تومانی پرداخت تسهیلات به کشاورزان سیل زده استان خبر داد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به کشاورزان آسیب دیده از سیل استان جذب و اکنون ۳۰ میلیارد تومان دیگر ابلاغ شده است.
شجاعی افزود: سیستم توزیع تسهیلات گذشته بازنگری شود و در صورت وجود عدالت توزیع اعتبارات نسبت به خسارت های وارد شده به شهرستان فرآیند توزیع انجام شود.
استاندار خراسان شمالی با اعلام بارش های طبیعی بهاره بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی استان گفت: با توجه به اعلام این سازمان وضعیت بارش ها در استان تا ۱۵ فروردین طبیعی خواهد بود.
شجاعی با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به کشاورزان گفت: کشاورزان استان باید آگاهی کامل در خصوص مقابله با بحران های مختلف را داشته باشند و آثار این آموزش ها به طور واقعی برای آنان قابل لمس و مشاهده باشد.
شجاعی افزود: روستاهای مشکل دار استان در حوزه رانش زمین، قرار گرفتن در مسیر رودخانه و … جمع بندی شود تا در نشستی با بنیاد مسکن کشور در قالب یک تفاهم نامه و با برنامه زمان بندی مشخص این نگرانی ها برطرف شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح