تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:40
154 بازدید
کد خبر : 143184

توسعه طرح‌های اشتغال خوشه‌ای برای مددجویان هیدجی

توسعه طرح‌های اشتغال خوشه‌ای برای مددجویان هیدجی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خوشه‌سازی و ایجاد زنجیره تولید کفش در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج در سال جدید باید توسعه ‌یابد . به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، هدایت صفری ظهر امروز در بازدید از کمیته امداد هیدج با بیان اینکه راهبردهای مهم این نهاد در کنار ارائه سایر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خوشه‌سازی و ایجاد زنجیره تولید کفش در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج در سال جدید باید توسعه ‌یابد .

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، هدایت صفری ظهر امروز در بازدید از کمیته امداد هیدج با بیان اینکه راهبردهای مهم این نهاد در کنار ارائه سایر خدمات مورد نیاز جامعه هدف در دو بخش تعریف‌ شده است، گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و ارتقای خدمات اشتغال‌زایی و توانمندسازی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت دو راهبرد مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است .

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه در شهر هیدج در قالب مراکز نیکوکاری بسیار مثبت و ارزشمند است، افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌ شده مراکز نیکوکاری شهر هیدج جزو واحدهای فعال استان زنجان بوده و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی این نهاد از طریق این مراکز باید به‌عنوان یک رویکرد مهم در سال جدید پیگیری شود .

صفری با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت‌ها باهدف چابک‌سازی در فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید است، ادامه داد: شبکه‌سازی کارهای خیرخواهانه در مراکز نیکوکاری و واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری با هدف ایجاد شهر بدون مددجو باید در اولویت کاری بخش‌های مختلف کمیته امداد شهر هیدج در سال جدید قرار گیرد .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد به‌عنوان راهبرد مهم دیگر کمیته امداد استان زنجان در سال جدید، گفت: شناسایی مزیت‌های برتر در هر منطقه و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناطق مختلف با تاکید بر ایجاد طرح‌های اشتغال نو و خلاقانه از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در بخش اشتغال است .

وی با بیان اینکه شهر هیدج قابلیت بالایی در ایجاد طرح‌های خوشه‌ای، زنجیره‌ای و پایدار دارد، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، خوشه‌سازی و ایجاد زنجیره تولید کفش در حوزه اشتغال‌زایی با رویکرد ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج در سال جدیدباید توسعه ‌یابد .

صفری به سایر ظرفیت‌های شهر هیدج در بخش اشتغال نیز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی و اقدام مؤثر در توسعه فعالیت‌های کاریابی برای مددجویان مستعد شهر هیدج از طریق تعامل با کارفرمایان و ارائه بسته‌های تشویقی برای واحدهای تولیدی و صنعتی به‌کارگیرنده کارجویان تحت حمایت باید به‌عنوان اولویت کاری مهم دیگر این نهاد در شهر هیدج باید پیگیری شود .

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح