تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 19:53
101 بازدید
کد خبر : 110494

تولید بیش از ۴۰ واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد

تولید بیش از ۴۰ واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد

ایسنا/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ و در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس، بیش از ۴۰ واحد و کارگاه تولیدی در این شهرستان، تولید خود را متوقف کردند. «ناصر زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در

تولید بیش از ۴۰ واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد

ایسنا/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ و در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس، بیش از ۴۰ واحد و کارگاه تولیدی در این شهرستان، تولید خود را متوقف کردند.

«ناصر زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود آن به شهرستان ابرکوه، تولید بیش از ۴۰ کارخانه، کارگاه و واحد تولیدی در شهرستان ابرکوه، در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس متوقف شد.

وی بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی که تعداد کارگران آن‌ها بیش از ۲۰ نفر بودند، از آغاز شیوع کرونا ویروس، خط تولید خود را تعطیل کرده و برخی واحدها نیز ساعات کاری را تا حداقل ممکن کاهش داده‌اند تا حتی‌المقدور کارگران کمتر در معرض خطر ابتلا قرار گیرند.

زارع خاطرنشان کرد: از سوی دیگر واحدهای تولیدی مرتبط با محصولات پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مواد اولیه آن‌ها، واحدهای تولیدکننده مواد غذایی، آشامیدنی، خوراکی و محصولات بهداشتی در راستای خدمت به مردم تعطیلی نداشته و با رعایت کامل اصول بهداشتی، محلول‌پاشی و ضدعفونی مستمر و مکرر، به کار خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی برخی کارگران و خانواده‌های آنان به علت قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازرس کار این اداره پایش میزان رعایت اصول بهداشتی، اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و تأمین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و تولید شهرستان ضمن ابلاغ دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی به واحدهای تولیدی، ماسک و دستکش در اختیار نیروهای کار قرار می‌گیرد، فضای فیزیکی و دستگاه‌ها، ماشین‌آلات، ابزار و سرویس های ایاب و ذهاب نیز به صور دائم ضدعفونی شده، کارگران در بدو ورود به کارگاه‌ها از نظر ابتلا به کووید ۱۹ غربالگری شده و در صورت نیاز به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح