تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 22:16
141 بازدید
کد خبر : 130820

تولید صادرات‌محور باید افزایش یابد

تولید صادرات‌محور باید افزایش یابد

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تولید باید به تولیدات صادرات محور توجه ویژه شود تا شاهد پویایی تولیدات کشور در منطقه باشیم. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمد عزیزی شامگاه دیروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان خرم‌دره   با اشاره به نامگذاری سال به سال رونق تولید توسط

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تولید باید به تولیدات صادرات محور توجه ویژه شود تا شاهد پویایی تولیدات کشور در منطقه باشیم.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمد عزیزی شامگاه دیروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان خرم‌دره   با اشاره به نامگذاری سال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: برای تداوم ایستادگی کشور در برابر دشمنان باید روی پای خودمان بایستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشی اقتصادی نیست، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی احترام به داشته‌های داخلی کشور در حوزه‌های مختلف است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از مواردی که می‌تواند اقتصاد مقاومتی را تقویت کند هنر تولید است، بیان‌کرد: باید تلاش شود از تحریم‌ها به‌عنوان یک فرصت بدای رشد و شکوفایی در عرصه‌های مختلف استفاده شود‌.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت موجود و نوسانات ارزی واردات در برهه فعلی به صرفه نیست، تصریح‌کرد: آنچه که در شرایط فعلی به صرفه است توجه به مقوله صادرات است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید تولیدات صادرات محوررا افزایش دهیم تا حرکتی در بازارهای منطقه و جهان ایجاد کنیم، تاکید کرد: باید از داشته‌های کشور به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا شاهد خودکفایی در عرصه‌های مختلف باشیم.

عزیزی با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر تخریب‌هایی در سراسر کشور به بار آورد ولی نگرانی را که از بابت خشکسالی در کشور ایجاد شده بود کاهش داد، یادآور شد: باید اهتمام جمعی و هماهنگی بین مسئولان برای گذر از بحران وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث لای‌روبی‌ها و بازگشایی مسیل‌های سیل قبل از بروز بحران اقدامات لازم صورت می‌گرفت، گفت: آبگرفتگی انهار باید حتما توسط شهرداری کنترل شود تا سیل وارد خانه‌های مردم نشود.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه بارش‌ها نعمت الهی است، اظهار کرد: مدیریت بارش‌ها سبب می‌شود نهایت استفاده از این بارش‌ها را ببریم.

وی با بیان اینکه به علت حجم بالای بارش‌ها در برخی مناطق کشور کنترل باران و سیلاب سخت شده است، اظهار کرد: مدیریت صحیح در برخی مناطق سبب شده مخاطرات به حداقل برسد.

این مسئول با بیان اینکه در سطح استان به جز آب گرفتگی برخی منازل مشکل خاصی نبوده رخ نداده است، افزود: برخی از خانه‌ها که نیاز به تخلیه بوده به علت رعایت جانب احتیاط این کار انجام شده است.

 

وضعیت آب خرم‌دره به صورت مستمر پایش می‌شود

 

محمدی اظهار کرد: برای جلوگیری از آلودگی آب‌ها بازدید مستمر از چاه‌ها و مخازن و همچنین نظارت کامل بر کلرزنی و گندزدایی آب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: لایروبی قوروچای نیز در حد توان انجام شده و این جوابگوی بارش‌ها و آب‌های رد شده است مگر اینکه بارندگی‌ها بیش از حد مجاز باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تامین اب، برق و گاز از ضروریات است افزود: انتظار از همه دستگاه‌ها این است که به طور مستمر اقدامات خود را رصد کرده و گزارش‌ها را انعکاس دهند‌.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح