تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:24
110 بازدید
کد خبر : 94317

جشنواره موسیقی نواحی ایران صاحب دبیرخانه دائمی می‌شود

جشنواره موسیقی نواحی ایران صاحب دبیرخانه دائمی می‌شود

عکس آرشیوی است تفاهم‌نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان امضا شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری) و علی زینی‌وند (استاندار کرمان)

جشنواره موسیقی نواحی ایران صاحب دبیرخانه دائمی می‌شود
عکس آرشیوی است

تفاهم‌نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان امضا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری) و علی زینی‌وند (استاندار کرمان) صبح روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه تفاهم‌نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان را امضا کردند.

محمود شالویی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران در دوره‌های مختلف در کرمان برگزار شده است و استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره همکاری و تلاش کرده‌اند که شرایط مناسبی را برای جشنواره و حضور و اجرای هنرمندان فراهم کنند. با توجه به سابقه جشنواره در کرمان، پیشنهاد شهروندان، جامعه هنری و استانداری کرمان مقرر شد دبیرخانه دایمی جشنواره در کرمان راه‌اندازی شود تا برنامه‌های جشنواره به نحو مناسب‌تر و منسجم‌تری ادامه یابد.

سرپرست معاونت امور هنری ادامه داد: انتظار این است که برای رفع نواقص تلاش شود و شرایط مناسبی برای میزبانی این رویداد و هنرمندان و همچنین رضایت هنرمندان موسیقی نواحی فراهم شود. تفاهم نامه این امکان را فراهم می‌کند که از امروز دبیرخانه دایمی فعال و برنامه ریزی جشنواره انجام شود و برای ارتقای کیفی جشنواره با استفاده از نظرات تخصصی هنرمندان و کارشناسان تلاش شود.

جشنواره موسیقی نواحی ایران صاحب دبیرخانه دائمی می‌شود

استاندار کرمان هم گفت: با تشکیل دبیرخانه دایمی، برنامه‌ریزی جشنواره با زمان‌بندی مشخص و منظم انجام می‌شود و استان کرمان سعی می‌کند با رفع نواقص، زمینه و امکان برگزاری جشنواره به نحو شایسته فراهم شود. با تشکیل دبیرخانه دایمی جشنواره، انتظارت از این رویداد هم افزایش می‌یابد و ضرورت دارد برای برگزاری یک جشنواره مناسب تلاش شود.

زینی‌وند ادامه داد: استانداری کرمان در بودجه سالیانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخش ثابتی را برای دبیرخانه دایمی جشنواره موسیقی نواحی ایران اختصاص می‌دهد و از ظرفیت‌های مختلف و نهادهای استان برای تقویت جشنواره استفاده می‌شود.

محمدرضا علیزاده ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ـ نیز در این جلسه گفت: دایمی شدن دبیرخانه، برنامه ریزی منسجم‌تری برای جشنواره را موجب می‌شود و سعی می‌شود کاستی‌ها برطرف شود و همه نهادهای استان در برگزاری جشنواره همکاری کنند.

در این جلسه محمد اله‌یاری؛ سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و دبیر چند دوره جشنواره موسیقی نواحی و سیدامین مؤیدی اصفهانی؛ مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری حضور داشتند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح