تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 22:34
61 بازدید
کد خبر : 29804

داوران کوچک جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند

داوران کوچک جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند

 رییس اداره امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتخاب داوران کوچک سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد خبر داد. سیدحجت طباطبایی در نشست توجیهی داوری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان که امشب، ۱۵ مهر ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ۲۳ نفر

داوران کوچک جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند

 رییس اداره امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتخاب داوران کوچک سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد خبر داد.

سیدحجت طباطبایی در نشست توجیهی داوری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان که امشب، ۱۵ مهر ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ۲۳ نفر از میان ۵۰ نفر داوطلب کودک و نوجوان شهرستان‌های مختلف استان که برای داوری فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ثبت نام کرده بودند، به عنوان داوران کوچک این دوره در مشهد انتخاب شدند و کارت مربوطه را دریافت کردند.

وی ادامه داد: شعار سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان «سینما؛ سرزمین خیال» است که کودکان با دنیای پرنقش و خیال خود می‌توانند بهترین داوران برای انتخاب فیلم‌های برگزیده این جشنواره باشند.

طباطبایی تصریح کرد: امسال ۱۰ فیلم از بخش ایران سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه همزمان با هفته ملی کودک در پردیس هویزه در دو سانس ۱۷ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۱ اکران می‌شود و فقط کودکان و نوجوانان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند به صورت رایگان تماشاگر این فیلم‌ها باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: مدت نمایش فیلم‌های این جشنواره حداقل ۷۵ دقیقه و حداکثر ۹۰ دقیقه است و داوران، این فیلم‌ها را تماشا کرده و بر اساس مولفه‌های مورد نظر در جدولی که به همین منظور تدوین شده است، امتیازات لازم را به هر یک از فیلم‌ها می‌دهند و در نهایت امتیازات جمع‌بندی شده و نتایج آن به دبیرخانه مرکزی جشنواره در اصفهان اعلام می‌شود.

رییس اداره امور سینمایی و سمعی‌بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: شیوه‌نامه برای داوری فیلم‌های جشنواره کودکان و نوجوانان در مشهد تنظیم شده و به همراه کارت به هر یک از داوران این جشنواره اعطا شده است تا طبق آن نسبت به داوری ۱۰ فیلم مزبور اقدام کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح