تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 11:55
106 بازدید
کد خبر : 141998

دستگاه قضایی باید در بین مردم و در کنار آنان باشد

دستگاه قضایی باید در بین مردم و در کنار آنان باشد

امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه خاص و شرایط ویژه دستگاه قضایی، گفت: مسئولان قضایی باید در بین مردم و در کنار آنان باشد . به گزارش ایسنا-منطقه یزد،آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در دیدار با اعضای شورای قضایی استان، اظهار کرد: مسئول قضایی نباید بنشیند و منتظر باشد تا پرونده‌ای تشکیل شود، بلکه باید

امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه خاص و شرایط ویژه دستگاه قضایی، گفت: مسئولان قضایی باید در بین مردم و در کنار آنان باشد .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در دیدار با اعضای شورای قضایی استان، اظهار کرد: مسئول قضایی نباید بنشیند و منتظر باشد تا پرونده‌ای تشکیل شود، بلکه باید با حضور در جمع و اجتماعات مردمی از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند .

وی با بیان این‌که درگیری در پرونده‌های قضایی، آگاهی نسبت به مشکلات و بستر‌های جرم خیز و آسیب‌زای جامعه ایجاد می‌کند، افزود: مسئول قضایی باید حرکت کند و جامعه را نسبت به مشکلات و عواقب جرائم و آسیب‌های اجتماعی آگاه نماید .

امام جمعه یزد، با اشاره به این‌که عفریت غرب و فرهنگ منحط غربی در پی جایگزین کردن داشته‌ها و نمادهای اسلامی و ایرانی با مسائل نامتعارف غربی است، گفت: باید اینگونه مسائل با مصداق‌های عینی و تأثیرات منفی غرب‌گرایی به صورت ملموس برای مردم تبیین و تشریح گردد .

وی ارتباط با صدا و سیما، رسانه‌ها و سایر مبادی ارتباط جمعی را به مقامات قضایی گوشزد کرد و ادامه داد: همان‌گونه که دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی در پی گسترش نفوذ و سیطره فرهنگ رو به انحطاط خود است از این سوی میدان نیز باید عزمی راسخ و تلاشی انقلابی برای مقابله صورت گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه‌ورز تأکید و خاطرنشان کرد: در قران بیش از ۳۱۰ بار تتفکرون، تدبرون و تعقلون و موارد دیگر تکرار شده است که نشان از اهمیت فکر و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صحیح دارد لذا باید در همه اصناف و گروه‌ها اتاق فکر تشکیل و پیرامون مسائل مختلف اندیشه‌ورزی و نوآوری صورت گیرد .

وی تصریح کرد: امسال به عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، لذا باید با تفکر خلاق به سمت شکوفایی، تحول و رونق حرکت کرد .

ناصری یزدی حرکت به سوی خودکفایی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی را خواستار شد و افزود: مراجع آموزشی و پژوهشی ما در کشور همچون مدارس و دانشگاه‌ها باید نیروی فکور، خلاق، کارآفرین تربیت نمایند و به جامعه تحویل دهند نه اینکه تازه پس از دوران تحصیل باید به فکر خیل عظیم تحصیل کرده بیکار افتاد که چگونه باید مسئله اشتغال آنان را حل کرد .

وی به تلاش دشمنان نظام به تغییر فرهنگ متعالی ایرانی و اسلامی کشور و تمایل آن به فرهنگ سراسر مادی غرب اشاره کرد و گفت: نباید فقط به فکر سود بیشتر، پول بیشتر و مطامع مادی بود بلکه باید جامعه را به سمت ارزش‌های اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی سوق داد که در آن سود و پول حرف اول و آخر را نمی‌زند و فتوت، جوانمردی و رزق حلال در آن اهمیت دارد .منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح