تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 23:09
106 بازدید
کد خبر : 16127

دهمین استاندار اردبیل حکم گرفت/سیدحامد عاملی استاندار دهم

دهمین استاندار اردبیل حکم گرفت/سیدحامد عاملی استاندار دهم

 با حضور وزیر کشور و مسئولان کشوری و استانی سیدحامد عاملی به عنوان دهمین استاندار از رئیس دولت حکم گرفت. در مراسمی که روز پنجشنه ۸ مهرماه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، با تجلیل و تکریم از اکبر بهنامجو در چهار سال مسئولیت استانداری اردبیل سیدحامد عاملی به عنوان دهمین استاندار اردبیل معارفه شد.

دهمین استاندار اردبیل حکم گرفت/سیدحامد عاملی استاندار دهم

 با حضور وزیر کشور و مسئولان کشوری و استانی سیدحامد عاملی به عنوان دهمین استاندار از رئیس دولت حکم گرفت.

در مراسمی که روز پنجشنه ۸ مهرماه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، با تجلیل و تکریم از اکبر بهنامجو در چهار سال مسئولیت استانداری اردبیل سیدحامد عاملی به عنوان دهمین استاندار اردبیل معارفه شد.

در این مراسم استاندار جدید اردبیل با قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور در سپردن مسئولیت خطیر استانداری اردبیل اظهار کرد: بنده سنگینی این مسئولیت را احساس می کنم و امیدوارم با تلاش و سختکوشی در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن استان اردبیل گام های جدی را بردارم.

سیدحامد عاملی از خدمات ویژه استاندار سابق قدردانی و خاطرنشان کرد: ما کار بزرگی را در استان پیش رو داریم و باید ظرفیت سرمایه گذاری کلان اقتصادی را در استان با رقم ۹ هزار میلیارد تومان فراهم کنیم.

وی فاصله استان اردبیل را با میانگین کشوری در شاخص های توسعه اقتصادی یادآور شد و بیان کرد: برای پر کردن این خلا باید با همدلی و همراهی در استان به دور از اختلاف نظرها تلاش جدی و شبانه روزی را انجام دهیم.

استاندار اردبیل گفت: اختلاف و دودستگی و یا دعواهای سیاسی برای مردم استان اردبیل به ویژه جوانان در آستانه اشتغال و ازدواج نان و آب نمی شود بلکه بهتر است با برنامه ریزی در مسیر افزایش عزت و اشتغال جوانان اقدامات موثری را انجام دهیم.

عاملی تصریح کرد: قطعا از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد تا با همراهی نمایندگان استان در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان منابع مورد نیاز را برای تقویت سرمایه گذاری ها و توسعه پایدار جذب کرده و با تلاش مضاعف از فرصت خدمت در راستای رضایتمندی مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم استان قدرشناس مدیران جهادی خود هستند و قطعا با خدمت بیشتر منشا خیر و برکت برای مردم این استان خواهیم بود و سعی می کنیم با رویکرد تولید عزت و ثروت شرایط اقتصادی و معیشتی مناسب را برای هموطنان مهیا کنیم.

در این مراسم استاندار سابق اردبیل نیز به فعالیت های انجام شده در چهار سال اخیر اشاره و اظهار کرد: بزرگترین پروژه عمرانی استان راه آهن اردبیل – میانه با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجراست و ۸۵  کیلومتر ریل گذاری در این مسیر انجام شده است.

اکبر بهنامجو ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد را در کنار احداث بارانداز ریلی یادآور شد و بیان کرد: با توافق نهایی دو کشور ایران و آذربایجان امیدواریم با سرمایه گذاری بخش خصوصی این پروژه به سرانجام برسد.

وی افزود: در این چهار سال تکمیل پایاب سد خدافرین و همچنین سد کوثر و سبلان، پروژه های آب و فاضلاب، توسعه بزرگراه ها تا ۳۵۰ کیلومتر، خروج ۲۲۰ واحد تولیدی از رکود و توسعه شهرک ها و نوحی صنعتی به درستی هدفگذاری شد.

استاندار سابق اردبیل بیان کرد: در بخش گردشگری راه اندازی ۴ پیست اسکی، توسعه منطقه گیلارلوی گرمی، پل معلق خلخال و افزایش تخت های اقامتی با هدف تحقق شعار زمستان بیدار انجام شد که بعد از پایان کرونا مردم استان آثار و نتایج این طرح های توسعه ای را خواهند دید.

بهنامجو به احداث کارخانه کامیون سازی و همچنین افتتاح فاز دوم کارخانه تولید لاستیک آرتاویل تایر اشاره کرد و گفت: برای تحقق رشد ۸ درصدی استان در بخش صنعت و کشاورزی افتتاح کارخانه های بزرگ همچون ام دی اف، نئوپان و تولید دارو در اولویت قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح