تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:55
65 بازدید
کد خبر : 159025

راه‌یابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه

راه‌یابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان، از راه‌یابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه جشنواره‌های ملی «نماز و نیایش» و «امید» خبر داد.   میثم سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» از تولیدات حوزه هنری زنجان به بخش مسابقه هشتمین جشنواره‌ ملی فیلم کوتاه «نماز

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان، از راه‌یابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه جشنواره‌های ملی «نماز و نیایش» و «امید» خبر داد.

 

میثم سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» از تولیدات حوزه هنری زنجان به بخش مسابقه هشتمین جشنواره‌ ملی فیلم کوتاه «نماز و نیایش به روایت دوربین» و هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور «امید» راه پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: «درون یک چارچوب» با موضوع سبک زندگی به نویسندگی و کارگردانی جعفر صیادی به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان زنجان از آثاری است که حضور آن را در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی بارها شاهد بوده‌ایم.

 

سیفی افزود: از موفقیت‌های کسب شده انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» می‌توان به دریافت تندیس بهترین فیلم پویانمایی ششمین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌کوتاه افلاکیان میانه، دومین جشنواره هنرهای دیجیتال تبریز و شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل و جشنواره بین‌المللی «سوفیا» اشاره کرد.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان تصریح کرد: این انیمیشن روایت چشم انتظاری مادربزرگی امیدوار است که همیشه منتظر دیدن خانواده و عزیزانش است. صیادی پیش از این، انیمیشن کوتاه «بازتاب» با موضوع معضلات اجتماعی را کارگردانی کرده و از دیگر آثار تولید شده در حوزه هنری استان زنجان است که به بخش مسابقه تجربی و مرحله داوری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات راه پیدا کرد.

 

به گزارش ایسنا، ۵۸ فیلم کوتاه در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در مرحله پایانی هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» رقابت می‌کند؛ در واقع ۳۲ فیلم کوتاه در بخش داستانی، ۱۸ فیلم در بخش مستند و ۸ فیلم در بخش پویانمایی برای کسب جوایز این رویداد ملی با هم به رقابت خواهد پرداخت.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح