تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 17:46
55 بازدید
کد خبر : 127883

رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری در جشنواره علمی حرکت

رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری در جشنواره علمی حرکت

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دانشگاه حائز رتبه نخست در جشنواره علمی حرکت شد، گفت: برای سومین سال متوالی، استان به این موفقیت دست پیدا کرد. علیرضا آبرود در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در سال‌جاری و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات خوب و موفقی

رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری در جشنواره علمی حرکت

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دانشگاه حائز رتبه نخست در جشنواره علمی حرکت شد، گفت: برای سومین سال متوالی، استان به این موفقیت دست پیدا کرد.

علیرضا آبرود در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در سال‌جاری و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات خوب و موفقی را انجام داده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها که به میزبانی استان برگزار شد، جشنواره علمی حرکت بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری حائز رتبه نخست در این جشنواره شد، افزود: برای سومین سال متوالی، استان به این موفقیت دست پیدا کرد، به‌علاوه بیشترین تعداد شرکت‌کننده از دانشگاه پیام‌نور استان با تعداد ۲۲ نفر ثبت شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری حوزه‌های جشنواره علمی حرکت را شامل پژوهش، اختراعات، کارآفرینی، خلاقیت‌ها، نشریات و انجمن‌های علمی دانشجویی عنوان و بیان کرد: ۱۳ مقام برتر در این جشنواره نصیب دانشگاه پیام‌نور استان شد.

آبرود از کسب رتبه نخست دانشگاه پیام‌نور استان در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در کشور خبر داد و یادآور شد: به‌علاوه در تعداد نفرات شرکت‌کننده با ۴۲۸ نفر نیز، این دانشگاه رتبه نخست کشوری را به‌دست آورد، که از جمله این مقام‌ها می‌توان به رتبه نخست در حفظ ۲۰ جزء قرآن و رتبه برتر در رشته تفسیر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان، رتبه نخست را در همایش ملی گرامیداشت خاطرات شهید سلیمانی کسب کرد، گفت: لازم به ذکر است که در جشنواره فیلم و عکس کرونا با ارسال هشت اثر، از نظر تعداد آثار ارسالی رتبه نخست را در کشور کسب کردیم که در این حوزه یکی از دانشجویان رتبه نخست را در حوزه کرونا و رسانه به‌دست آورد.

آبرود با بیان اینکه این دانشگاه رتبه پنجم را در جشنواره جهادگران سلامت به‌دست آورد، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در چهارمین جشنواره کشوری رویش، حائز هشت مقام برتر در حوزه‌های تکنوای سازهای جهانی، کانون ایثار و شهادت، کانون دفاع مقدس و … شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح