تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 2:08
82 بازدید
کد خبر : 97343

رسانه‌های صهیونیستی: موشک‌های نقطه زن حزب‌الله لبنان اثباتی دیگر بر شکست بازدارندگی است

رسانه‌های صهیونیستی: موشک‌های نقطه زن حزب‌الله لبنان اثباتی دیگر بر شکست بازدارندگی است

ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، یک راه حل نظامی نمی‌تواند در مقابله با رشد روزافزون قدرت حزب‌الله لبنات موفق شود. موشک‌های نقطه زن این حزب گواه دیگری بر عدم موفقیت در بازدارندگی است. به گزارش ایسنا، دنی سیترینوویچ، ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در یادداشتی که وبسایت “زمان” این رژیم منتشر

رسانه‌های صهیونیستی: موشک‌های نقطه زن حزب‌الله لبنان اثباتی دیگر بر شکست بازدارندگی است

ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، یک راه حل نظامی نمی‌تواند در مقابله با رشد روزافزون قدرت حزب‌الله لبنات موفق شود. موشک‌های نقطه زن این حزب گواه دیگری بر عدم موفقیت در بازدارندگی است.

به گزارش ایسنا، دنی سیترینوویچ، ژنرال ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در یادداشتی که وبسایت “زمان” این رژیم منتشر کرد، نوشت، رژیم صهیونیستی و جامعه جهانی اکنون برای تضعیف موقعیت نظامی حزب الله روی بهره برداری از بحران شدید داخلی لبنان حساب می‌کنند.

وی افزود، رژیم صهیونیستی معتقد است، مساله، مساله تهدید استراتژیک است که در آینده وقوع یک جنگ پیشگیرانه را با هدف از بین بردن این تهدید علیه این رژیم توجیه می‌کند.

این افسر صهیونیستی ادامه داد، در این مرحله ارزیابی این است که در وضعیت فعلی هیچ توجیهی برای شروع جنگ وجود ندارد اما این معضل ممکن است بخش امنیتی و سطح سیاسی را در سال‌های بعد درگیر کند.

وی به نقل از یک منبع عالی رتبه گفت، مساله‌ای که برای رژیم صهیونیستی خیلی نگران کننده است رشد روز افزون قدرت حزب‌الله لبنان از طریق موشک‌های نقطه زن است که ممکن است تنها ۱۰ متر از هدف انحراف داشته باشد و این یک تهدید استراتژیک است که ممکن است یک جنگ پیشگیرانه را در آینده توجیه کند.

افسر ذخیره رژیم صهیونیستی در ادامه ضمن انتقاد از تردید رژیم برای حمله نظامی علیه حزب‌الله گفت، این مساله دیگر به تعداد موشک‌های نقطه زنی که این حزب در اختیار دارد، مربوط شده است. اما سوال نگران کننده این است که حزب‌الله برای رسیدن به نقطه حساسی که رژیم صهیونیستی را به حمله به لبنان وادار کند، به چند موشک نیاز دارد تا خود را مسلح کند.

وی در ادامه به خاطره جنگ سال ۲۰۰۶ و نتایج حاصل از آن برمی‌گردد که واقعیت جدیدی را تحمیل کرد و مهمترین واقعیت این بود که رژیم صهیونیستی که قبلا به لبنان حمله می‌کرد اکنون به شدت از حمله به لبنان منصرف شده است. این رژیم می‌داند که هرگونه حمله به زیرساخت‌های موشک‌های نقطه زن حزب‌الله به پاسخ متقابل فوری حزب منجر خواهد شد و همین مساله ممکن است یک جنگ بیرحمانه را رقم بزند.

این افسر صهیونیستی گفت، حزب الله دست‌کم ۱۰۰ موشک نقطه زن دارد اما این حزب برای وارد کردن آسیبی بی‌سابقه به رژیم صهیونیستی واقعا به بیشتر از ۱۰ موشک نقطه زن نیاز ندارد.

وی درمورد راه حل رژیم صهیونیستی برای تهدید ناشی از موشک‌های نقطه زن حزب‌الله گفت، راه حل، تهدید نظامی از سوی رژیم صهیونیستی نیست بلکه راه حل در قدرت جامعه بین‌الملل و این رژیم در بهره برداری از بحران داخلی بی‌سابقه در لبنان نهفته است تا با استفاده از این بحران خسارت مهلکی به حزب‌الله وارد کنند یا به جای آن این حزب را وادار کنند بر لبنان کنترل پیدا کند و بابت آن هزینه بسیار سنگینی بپردازد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح