تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 20:32
132 بازدید
کد خبر : 28331

زمین‌های بلاتکلیف واگذار شده خلع ید می‌شود

زمین‌های بلاتکلیف واگذار شده خلع ید می‌شود

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده اما ماه‌هاست بلاتکلیف باقی مانده، خلع ید شده و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود. محمد اهلی ۱۵ مهر در جریان بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشگین‌شهر اظهار کرد: ۴۵ قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دو مشگین‌شهر به امضا

زمین‌های بلاتکلیف واگذار شده خلع ید می‌شود

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده اما ماه‌هاست بلاتکلیف باقی مانده، خلع ید شده و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود.

محمد اهلی ۱۵ مهر در جریان بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشگین‌شهر اظهار کرد: ۴۵ قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دو مشگین‌شهر به امضا رسیده که ۲۰ قرارداد تاکنون به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: برای ۲۵ قرارداد بلاتکلیف تذکر جدی در آغاز طرح‌های سرمایه‌گذاری داده شده که در صورت عدم تعیین تکلیف این اراضی خلع ید شده و به سرمایه‌گذاران واقعی داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا زمینه برای حضور فعال سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم آمده و زمینی بلاتکلیف باقی نماند.

اهلی از افزایش چشمگیر حضور سرمایه‌گذاران در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و افزود: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم و جدی این شرکت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که با حمایت مدیران استانی و شهرستانی در رسیدن به این اهداف مصر هستیم.

وی به احصا مشکلات و کمبودها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری شرکت‌های خدماتی در بسیاری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی سعی شده تا مشکلاتی نظیر راه و معبر دسترسی، روشنایی، تأمین منابع آب، فاضلاب و طرح‌های زیرساختی دیگر فراهم آید.

اهلی به واکسیناسیون تمامی کارگران و کادر شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد جمعیت کارگری و حاضر در شهرک‌های صنعتی استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند و سعی بر این است تا این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و راه‌اندازی پایگاه‌های واکسیناسیون ثابت و سیار تلاش بر این بود تا فعالان شهرک‌ها و نواحی صنعتی در برابر بیماری واکسینه شوند که البته در کنار این امر موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح