تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 21:22
73 بازدید
کد خبر : 15231

سالیانه ۵۵۰ نفر به بردسیر مهاجرت می کنند

سالیانه ۵۵۰ نفر به بردسیر مهاجرت می کنند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در بردسیر بالاتر از متوسط استان کرمان است و یکی از شاخص های مثبت بازار کار این است که سالیانه ۵۵۰ نفر به بردسیر مهاجرت می کنند. “جعفر رودری” صبح امروز ۱۱ فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید

سالیانه 550 نفر به بردسیر مهاجرت می کنند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در بردسیر بالاتر از متوسط استان کرمان است و یکی از شاخص های مثبت بازار کار این است که سالیانه ۵۵۰ نفر به بردسیر مهاجرت می کنند.

“جعفر رودری” صبح امروز ۱۱ فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ویژه شهرستان های سیرجان و بردسیر در کرمان اظهار کرد: نرخ رشد جمعیت در شهرستان بردسیر نسبت به متوسط استان بالاتر و بیانگر این است ظرفیت های اقتصادی ایجاد شده توانسته شرایط مهاجرپذیری در این شهرستان را فراهم کند.

وی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در بردسیر بالاتر از متوسط استان کرمان است و یکی از شاخص های مثبت بازار کار این است که سالیانه ۵۵۰ نفر به بردسیر مهاجرت می کنند.

رودری تصریح کرد: در ساختار اقتصادی این شهرستان، غلبه با بخش کشاورزی است و بیش از۴۰ درصد اقتصاد شهرستان مربوط به این بخش است، ۲۶ درصد صنعت و معدن و حدود ۳۴ درصد اقتصاد شهرستان مربوط به بخش خدمات است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در چند سال گذشته بیشترین ایجاد شغل در بردسیر در بخش صنعت و معدن معادل ۶۰ درصد اتفاق افتاده و بعد در بخش خدمات بوده است.

وی افزود: متوسط ورود بازار کار سالیانه در بردسیر ۴۵۰ نفر است و در سال گذشته پیش بینی نزدیک به ۹۰۰ نفر ایجاد شغل در شهرستان را داشتیم.

رودری تصریح کرد: پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی در بردسیر ۲۴ مورد با ۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۸ هزار و ۸۷۵ فرصت شغلی بوده است.

به گزارش ایسنا، “شهباز حسن پور” نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: ۳۰ درصد از ایجاد اشتغال استان را در سال گذشته در سیرجان و بردسیر داشتیم و در سیرجان ۱۰ هزار و ۴۹۲ نفر در سال ۹۹ مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در این جلسه افزود: اقتصاد بردسیر کشاورزی است و در حال حاضر ۲۵ مترمکعب آب برای تجهیز کارگاه فروآلیاژ بردسیر نیاز داریم.

منبع:ایسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح