تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 18:03
111 بازدید
کد خبر : 140203

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از ضبط خودرو و جریمه یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم خبر داد. مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از ضبط خودرو و جریمه یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم خبر داد.

مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی از انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش ۶۸۴ میلیون تومان را به ظن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از آن مراتب برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار و استماع اظهارات و دفاعیات متهمان، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.
وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهمان را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
ریاضی تصریح کرد: بر اساس قانون، کلیه کالاهای کشف شده قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، از تشدید برخورد با هرگونه سوء استفاده از سوی واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ در قم خبر داد

وی عنوان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات قم در طرح نظارتی نوروز امسال از ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ با همکاری دستگاههای نظارتی آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح در ساعات خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل به صورت کشیک در قالب گشت‌های مشترک تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و … مورد بررسی و در صورت کشف تخلف، پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: شعب رسیدگی کننده در برخورد با تخلفات، مجازاتهایی مانند جزای نقدی، نصب پارچه تخلف، پلمپ، تعطیلی و لغو پروانه کسب تعیین می‌کند.

وی در پایان افزود: از همشهریان گرامی می‌خواهیم مراتب هرگونه تخلف از سوی اصناف را به شماره ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع بدهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح