تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 19:23
86 بازدید
کد خبر : 20314

قاچاق سوخت در آب‌های بوشهر به صفر رسیده است

قاچاق سوخت در آب‌های بوشهر به صفر رسیده است

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: قاچاق سوخت در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تحت حد استان بوشهر به صفر رسیده است. سردار رمضان زیررایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس درست است که ما در ظاهر با عراق می‌جنگیدیم اما در کنار عراق قسمت اعظمی از جهان

 قاچاق سوخت در آب‌های بوشهر به صفر رسیده است

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: قاچاق سوخت در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تحت حد استان بوشهر به صفر رسیده است.

سردار رمضان زیررایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس درست است که ما در ظاهر با عراق می‌جنگیدیم اما در کنار عراق قسمت اعظمی از جهان و استکبار جهانی شرق و غرب قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب اسلامی همه جنگ‌ها با پشتیبانی غرب و یا شرق صورت می‌گرفت، بیان کرد: علی رغم آنکه در آن زمان بین دو ابر قدرت یعنی شرق و غرب یک جنگ سرد برقرار بود اما آنها در برابر کشور ما هم رای بودند و هر دو از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: بزرگ‌ترین آسیب‌پذیری ما در زمان جنگ متکی بودن به صادرات و واردات از راه دریا بود اما در دوران دفاع مقدس با یک وحدت همه جانبه بین نیروهای مسلح و مردم شاهد پیروزی کشورمان در عرصه دفاع مقدس بودیم.

وی ادامه داد:  مهم‌ترین نقطه ضعف در یک سال اول دوران جنگ، شکست‌های محدود در دریا و زمین بود اما در سال دوم با یک وحدت همه جانبه شاهد پیروزی های متوالی کشورمان در زمین و دریا بودیم که یک اجماع جهانی به نفع صدام و بر علیه کشور ما شکل گرفت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: متعاقب این پیروزی‌ها شاهد ناامن کردن دریا از طریق حمله به کشتی‌های تجاری ، جنگی و سکوهای نفتی بخشی از پروژه ناامن کردن منطقه از سوی صدام و با پشتیبانی کامل اطلاعاتی و لجستیکی غرب و شرق و حامیان منطقه ای صدام بودیم.

زیررایی بیان کرد: اولین یگان دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بوشهر و به نام قرارگاه نوح نبی( ع) بود که به منظور مقابله با شرارت های جهان استکبار در حوزه دریایی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مهمترین دست آورد این قرارگاه عملیاتی و شکل گیری نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس ، شکست ابرقدرت ها در منطقه و اتکا به نیروی های انقلابی برای خودکفایی کشور بوده است به گونه ای که با آر پی جی شروع و به ساخت تجهیزات مدرن نظامی و دفاعی و امنیتی رسیده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: وجود انواع و اقسام شناورهای تندرو و راکدانداز و موشک انداز با بردهای تا بالای ۵۰۰ کیلومتر و موشک های نقطه زن و کروز و پهبادهای پیشرفته نشان از بالا بودن سطح اشرافیت نظامی، دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی نیروی دریایی سپاه برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است که همه آنها بومی و ساخته فرزندان انقلاب است.

زیررایی با وجود ظرفیت های فراوان در حوزه ایثارگیری، به شکل قابل قبولی در بخش مستندسازی و فرهنگ سازی از رشادت رزمندگان اسلامی در دفاع از مرزهای آبی کشور کار نشده است که نیاز است رسانه ها، هنرمندان و فعالین فرهنگی در این خصوص نیز ورودی تخصصی داشته باشند تا قشرهای نوجوان و جوان نیز در روند ایثارگیری این رزمندگان قرار گیرند.

وی یادآور شد: ۱۶ مهر یادآور عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام به فرماندهی شهید نادر مهدوی و شکست استکبار جهانی در خلیج‌فارس بود که در آن روز قایق‌های تندروی نیروی دریایی سپاه با اقتدار ضربات مهلکی به شناورها و تجهیزات نظامی آمریکا در خلیج‌فارس وارد کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: ۱۷ مهر همزمان با سی و چهارمین سالگرد شهدای خلیج‌فارس، ماه مراسم گلباران محل شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج‌فارس اجرا و سپس مراسم یادبود و ویژه‌ای در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

زیررایی ادامه داد: همایش بزرگ با حضور مقامات ارشد استانی، فرماندهان نیروهای مسلح در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با شعار نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه برگزار و از فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه بوشهر دو بیمارستان قائم در بوشهر و شهید سلیمانی در چاه مبارک دارد و یک درمانگاه دارد. این نهاد نظامی از زمان شیوع کرونا خدمات زیادی به همشهریان ارائه کرده علیرغم اینکه بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بیمارستان شاخص کرونا معرفی شد اما بیمارستان قائم علاوه بر خدمات رسانی به بیماران در زمینه های غیر کرونایی به بیماران کرونایی هم خدمت رسانی کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد:  در در دو ماه گذشته که  بیماری کرونا به اوج خود رسید در محوطه بیمارستان چادر برپا شد و در برازجان هم بیمارستان صحرایی برپا شد و به بیماران زیادی خدمات ارائه شد.

زیررایی خاطرنشان کرد: قرار است یک درمانگاه تخصصی در کنار بیمارستان قائم احداث شود که خدمات تخصصی ارائه دهد و سعی خواهیم کرد تا نهایت نیمه اول سال آینده به بهره برداری کامل برسد. منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح