تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 23:40
94 بازدید
کد خبر : 97041

لزوم اجرای کامل طرح بیماریابی کرونا در استان

لزوم اجرای کامل طرح بیماریابی کرونا در استان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: طرح بیماریابی هوشمند در همه شهرستان‌های استان باید به‌صورت کامل اجرا شود. فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی با قدرت تمام از ورود پلاک‌های غیر بومی به زنجان ممانعت کند،

لزوم اجرای کامل طرح بیماریابی کرونا  در استان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: طرح بیماریابی هوشمند در همه شهرستان‌های استان باید به‌صورت کامل اجرا شود.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی با قدرت تمام از ورود پلاک‌های غیر بومی به زنجان ممانعت کند، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌ها و اقداماتی که انجام داده‌ایم، امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۴۳ درصد بوده و در این راستا استان جایگاه خود را در رعایت پروتکل‌ها در کشور از دست داده است.

وی افزود: ویروس کرونا و چرخه گردش آن یک خطر بوده و بی‌توجهی به آن استان زنجان را دچار مشکل می‌کند که برخی از عوارض پیرامون پیک جدید غیرقابل جبران خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه واکسیناسیون به معنای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا نیست، بلکه برای کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری است، تصریح کرد: افراد پس از دریافت واکسن کرونا، برای سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید آغاز پیک پنجم بیماری کرونا در استان را به تعویق بیاندازیم، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا افراد باید از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات خودداری کرده و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

حقیقی با بیان اینکه طرح بیماریابی هوشمند باید به‌صورت کامل در استان زنجان اجرا شود، اظهار کرد: روند واکسیناسیون نسبت به جمعیت در استان خوب است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا باید به‌صورت کامل انجام شود، افزود: باید کمیته‌ای تشکیل شده و با مسئولیت فرمانداران و با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص واکسیناسیون افراد جامانده اقدام شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف زنجان، تصریح کرد: برای تغییر رنگ‌ وضعیت واکسیناسیون در مناطق اسلام‌آباد، خیام و بیسیم شهر زنجان باید برنامه‌ریزی خاصی ایجاد شود تا واکسیناسیون گروه‌های هدف این مناطق انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به توانایی تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن در استان زنجان، خاطرنشان کرد: بیمه‌ها حق ندارند برای بیمارستان‌ها و خیرینی که به حوزه درمان ورود کردند، کسری ایجاد کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح