تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 16:06
115 بازدید
کد خبر : 22833

لزوم کاهش نرخ بیکاری در لرستان

لزوم کاهش نرخ بیکاری در لرستان

 وزیر کشور گفت: لرستان ظرفیت‌های مهمی دارد که توجه به آن‌ها جزو کارهای مهمی است که در کشور باید انجام شود تا اقتصاد استان شتابان جلو برود و نرخ بیکاری آن پایین بیاید. احمد وحیدی، دوشنبه، ۱۲ مهر،  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان و درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: سدهایی در لرستان جود

لزوم کاهش نرخ بیکاری در لرستان

 وزیر کشور گفت: لرستان ظرفیت‌های مهمی دارد که توجه به آن‌ها جزو کارهای مهمی است که در کشور باید انجام شود تا اقتصاد استان شتابان جلو برود و نرخ بیکاری آن پایین بیاید.

احمد وحیدی، دوشنبه، ۱۲ مهر،  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان و درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: سدهایی در لرستان جود دارد که در ساخت ان‌ها تأخیر شده که باید با سرعت بیشری اجرا شود که استان از منافع بیشتری از نظر آب برخوردار شود.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت طرح‌های نیمه‌تمام و راکدی در استان وجود دارد که بعضاً به تملک بانک‌ها درآمده‌اند و باید سریع‌تر آزاد شود که بخشی در انتهای راه است و بخشی باید تکمیل شود که می‌تواند برای استان مهم باشد.

وحیدی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های استان باید برای جلب سرمایه‌گذاری‌ها باشد، عنوان کرد: فضای کار باید روان‌تر و تثبیت شود و برای سرمایه‌گذار جدید هیچگونه زمان اضافه‌ای را تحمیل نکند.

وزیر کشور ادامه داد: برای گردشگری و فضا و طبیعت زیبای استان، هم فضا باید تکمیل شده و هم این ظرفیت معرفی شود.

وی تصریح کرد: لرستان ظرفیت‌های مهمی در حوزه دامپروری و داروهای گیاهی دارد و می‌تواند بخش زیادی از گوشت مورد نیاز کشور و نیازهای کشاورزی را تأمین کند که جزو کارهای مهمی است که در کشور باید انجام شود تا اقتصاد استان شتابان جلو برود و نرخ بیکاری آن پایین بیاید.

زلزله چهارمحال و بختیاری تلفاتی نداشته است

وحیدی بیان کرد:زلزله چهارمحال و بختیاری در خارج از بخش مسکونی بوده و بیشتر عشایرنشین هستند، تلفاتی نداشتیم و مشکل خاصی نبوده و از لحظات ابتدایی اکیپ‌های امدادی در محل حضور پیدا کردند و مشغول گشت هستند.

ما بهترین روابط با همسایگان را می‌خواهیم

وزیر کشور با اشاره به این‌که همواره سیاست ما سیاست همسایگی است و ما بهترین روابط را با همسایگان می‌خواهیم، عنوان کرد: این رابطه خوب ما با همسایگان را دشمنان ما به خصوص رژیم صهیونیستی و آمریکا که در منطقه فعال هستند نمی‌خواهند و می‌خواهند بین ما تفرقه بیاندازند، باید خیلی عاقلانه نگاه کرد، روابط دیرینه وتاریخی دو ملت بسیار مهم است و باید آن‌ها را ارج نهاد و ما همواره دست دوستی را به سمت همه همسایگان دراز خواهیم کرد.

آمادگی و قدرت، پیام رزمایش‌های ما به دشمنان است

وی در رابطه با انجام رزمایش‌های نظامی در مرزهای کشور، بیان کرد: نیروهای مسلح همواره توان خود را به آزمایش می‌گذارند و پیام این رزمایش‌های ما اضافه بر آمادگی خودمان پیام به دشمنان ماست، پیام رزمایش‌های ما برای دوستان ما پیام دوستی و تهیت و برای دشمنان ما پیام آمادگی و قدرت ما و دوری آن‌ها از مرزهای ماست.

تغییر استاندار سیستان و بلوچستان شایعه است

وحیدی با اشاره به شایعه تعویض استاندار سیستان و بلوچستان در فضای مجازی، ادامه داد: فضای مجازی ما رهاست و افراد هرگونه دوست دارند متن می‌گذارند، به هیچ وجه اینگونه نیست استاندار سیستان و بلوچستان ارزشمند، قویریال پرکار و پرتلاش است و در طوفانی که چند روز پیش داشتیم پرکار و پرتلاش ظاهر شده و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.

وزیر کشور تأکید کرد: نه تنها قصد تغییر استاندار سیستان و بلوچستان را نداریم بلکه بیشتر اطمینان پیدا کردیم که انتخابمان درست بوده است.

وی با اشاره به این‌که تنها یک ماه است که دولت بر سر کار آمده، عنوان کرد: انتصاب‌ها کُند نیست ابتدا باید شناسایی و مراحل قانونی انجام شود و ما در انتخاب‌های خودمان عجله‌ای نداریم چراکه باید انتخاب درستی انجام شود.

وحیدی افزود: برخلاف شایعات حامیان رئیس جمهور این گونه نظرات ندارند و از انتخاب‌های استاندارها راضی هستند و ما اعتقاد داریم که این افراد می‌توانند شعارهای دولت سیزدهم را تحقق ببخشند.

انتخاب استاندار براساس شاخص‌ها

وزیر کشور عنوان کرد: انتخاب‌های وزارت کشور خارج از این مسائل انتخاباتی بوده و لیستی از گزینه‌ها را داشتیم و با توجه به شاخص‌هایی که در دست داریم به استاندار مورد نظر رسیدیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح