تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 16:43
63 بازدید
کد خبر : 35544

مشاوره نقش مهمی در موفقیت هنرمندان دارد

مشاوره نقش مهمی در موفقیت هنرمندان دارد

 داور جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان زنجان گفت: هنرمندان با شرکت در جشنواره‌ها از نقاط قوت و ضعف خود آگاه شده که عامل مهمی در ارتقای آثار بعدی آن‌ها خواهد بود. ساسان قجر با اشاره به پایان یافتن جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان زنجان و

مشاوره نقش مهمی در موفقیت هنرمندان دارد

 داور جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان زنجان گفت: هنرمندان با شرکت در جشنواره‌ها از نقاط قوت و ضعف خود آگاه شده که عامل مهمی در ارتقای آثار بعدی آن‌ها خواهد بود.

ساسان قجر با اشاره به پایان یافتن جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان زنجان و اعلام برگزیدگان این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره‌ها محلی برای تبادل نظر بوده و هنرمندان با شرکت در جشنواره‌ها تجربه خود را به اشتراک گذاشته و از تجربیات یکدیگر نیز استفاده می‌کنند. همچنین افراد با شرکت در جشنواره‌ها از نقاط قوت و ضعف خود نیز آگاه شده و همه این عوامل باعث می‌شود تا حضور افراد در جشنواره‌ها باعث ارتقای آثار بعدی آن‌ها شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان نیز تاثیر مثبتی برای هنرمندان دارد، افزود: نوشته شدن متن‌ها توسط نویسندگان بومی استان و ایجاد یک‌ فرصت برای هنرمندان تئاتر که بعد از دو سال در این شرایط کرونا توانستند بار دیگر کنار هم جمع شده و به نمایش آثار خود بپردازند، از نقاط قوت جشنواره بود.

این‌ مدرس دانشگاه با بیان اینکه کارها در جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای غواصان دریادل و خط‌شکنان استان زنجان به نسبت کارهایی که همیشه اجرا می‌شد ضعیف بود، تصریح کرد: برگزاری جشنواره با عنوان غواصان استان که همواره از شجاعت آن‌ها صحبت‌هایی بود نیز یکی از نقاط قوت جشنواره و یک‌ حرکت مثبت از طرف هنرمندان تئاتر بود.

قجر ادامه داد: کم بودن زمان و اینکه مردم به دلیل محدودیت‌های کرونایی کمتر توانستند به تماشای آثار جشنواره بپردازند نیز از نقاط ضعفی بود که در جشنواره وجود داشت.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه یک اثر زمانی موفق است که همه عناصر آن به درستی کنار هم قرار گرفته و در انجام درست این کار نیز حضور یک مشاور تاثیرگذار است، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در رابطه با هنر و تئاتر در استان وجود دارد، این است که هنرمندان به خصوص افرادی که تازه وارد تئاتر و هنر شده‌اند، از مشاوره گرفتن و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری دارند، اجتناب می‌کنند، در صورتی که مشاوره با افراد با تجربه در موفقیت خود فرد و اثر او تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اطلاعات و تماشای اجراهای بیشتری از تئاتر در موفقیت افراد موثر است، البته یک فرد نباید بعد از تماشای یک اجرا به کپی کردن آن بپردازد، بلکه باید از آن ایده گرفته و به اجرای آثار دیگر خود بپردازد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح