تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 - 15:38
72 بازدید
کد خبر : 49937

مشکلات لرستان با پیگیری‌های میدانی شناسایی و رفع شوند

مشکلات لرستان با پیگیری‌های میدانی شناسایی و رفع شوند

 استاندار لرستان گفت: مشکلات استان با پیگیری‌های میدانی شناسایی و رفع شوند. دکتر فرهاد زیویار، در حاشیه جلسه ستاد بحران لرستان، اظهار کرد: لازم است در جلسات ستاد مدیریت بحران موارد خاص و اضطراری مطرح و پس از بررسی بهترین تصمیم برای آنها تدبیر شود، مسائلی که به لحاظ اهمیت در درجات پائین‌تری قرار دارند با

مشکلات لرستان با پیگیری‌های میدانی شناسایی و رفع شوند

 استاندار لرستان گفت: مشکلات استان با پیگیری‌های میدانی شناسایی و رفع شوند.

دکتر فرهاد زیویار، در حاشیه جلسه ستاد بحران لرستان، اظهار کرد: لازم است در جلسات ستاد مدیریت بحران موارد خاص و اضطراری مطرح و پس از بررسی بهترین تصمیم برای آنها تدبیر شود، مسائلی که به لحاظ اهمیت در درجات پائین‌تری قرار دارند با همفکری و هم‌اندیشی بین اعضا حل شوند.

وی افزود: مدیران و مسئولین عضو ستاد در رابطه با تصمیماتی که در این جلسه تصویب و به آنها ابلاغ می‌شود مکلف بوده و تمام ظرفیت‌ها را برای رفع مشکلات و حصول نتیجه نهایی به کار گیرند.

زیویار ادامه داد: در زمان وقوع بحران همه نهادها مسئول هستند و مهم‌تر این است که تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران با همکاری و همفکری اقدامات پیشگیرانه و اثربخش را اجرایی کنند.

استاندار لرستان یادآور شد: در هیچ کجای قانون به صراحت موضوع رفع مشکلات در بحران از عهده دستگاه‌های اجرایی ساقط نشده است؛ بلکه در برخی موارد ضرورت دارد با همکاری بین دستگاهی، بررسی بیشتر و کارشناسی شده‌تر، این موضوعات پیگیری شوند.

نماینده عالی دولت در لرستان اضافه کرد: در بسیاری از موارد لازم است فراتر از زمان اداری و با پیگیری‌های میدانی مشکلات بررسی و شناسایی شوند؛ صرفاً با گزارشگیری نمی‌توان شناخت کافی از مسائل استان به دست آورد، پس لازم است با نگاهی جدید به دنبال ایجاد تحولات بود.

وی تصریح کرد: بحرانها به نوعی وظایفی هستند که بر ما محول شده‌اند و برای حل آنها نباید فقط به مکاتبات و پیگیریهای اداری بسنده کنیم بلکه همت و تلاش نیز باید با آن همراه باشد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: وضعیت لرستان به گونه ای است که دیگر توان پرداخت بهای خسارت جدیدی را ندارد و این موضوع باید با جدیت در دستور کار اعضای ستاد برای انجام اقدامات پیشگیرانه قرار گیرد و این نکته مهم را در نظر داشته باشیم که جلوگیری از وقوع خسارت، همواره هزینههای کمتری در پی دارد.

زیویار در ادامه با اشاره به موضوع لایروبی رودخانه‌ها به عنوان یکی از موارد مهم مطرح شده در جلسه امروز، تاکید کرد: همه باید در این زمینه کمک کنیم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با وزارت نیرو در خط مقدم این اقدام قرار دارند و مسئولیت مستقیم متوجه آنها می شود.

وی عنوان کرد: نباید با این تفکر که چون امسال لرستان دچار خشکسالی شده دیگر موضوع وقوع سیلاب‌های احتمالی نادیده گرفته شود، باید دانست که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ضرورت دارد هر اقدامی که مانع خسارت به جان و مال مردم میشود در برنامه دستگاههای اجرایی گنجانده شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح