تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 14:50
72 بازدید
کد خبر : 1423

موانع و تحریم ها هیچ تأثیری در مسیر پرشتاب علمی جهاددانشگاهی نداشته است

موانع و تحریم ها هیچ تأثیری در مسیر پرشتاب علمی جهاددانشگاهی نداشته است

  نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمام موانع و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، جهاددانشگاهی مسیر علمی خود را باشتاب ادامه داده است و هرگز متوقف نشده است. اردشیر مطهری همزمان با فرارسیدن ۱۶ مرداد، چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در گفت و گو با ایسنا گفت:

موانع و تحریم ها هیچ تأثیری در مسیر پرشتاب علمی جهاددانشگاهی نداشته است

  نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمام موانع و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، جهاددانشگاهی مسیر علمی خود را باشتاب ادامه داده است و هرگز متوقف نشده است.

اردشیر مطهری همزمان با فرارسیدن ۱۶ مرداد، چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در گفت و گو با ایسنا گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مهمترین و ریشه دار ترین مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی، مسیر رسیدن به خوداتکایی علمی را با شتاب طی کرده است.
وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که در طول ۴۰ سال گذشته از خدمات گسترده علمی، آموزشی و فرهنگی به گروه های مختلف جامعه ارائه کرده است و در طول ۴۰ سال گذشته مسیر خود اتکایی و خودباوری را درست طی کرده است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نیروی انسانی پرورش یافته جهاددانشگاهی نیز از علم، دانش و تخصص بالایی برخوردار است و در دنیا حرف برای گفتن دارد، دستاوردهای زیادی نیز در عرصه علم و پژوهش برای کشور به دست آورده است.
مطهری افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۶ مرداد ۵۹ به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی رو به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی تأسیس کرد.
وی ادامه داد: اهداف این نهاد انقلابی هم مشخص بوده است، گسترش اهداف، شکوفایی روحیه و استعدادها در سطح جامعه برای رسیدن به خوداتکایی، توسعه امور فرهنگی در سطج جامعه از طریق همکاری با حوزه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی، مخصوصاً برای نسل جوان و گسترش طرح های کاربردی، و نیمه صنعتی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش از جمله اهداف تعیین شده برای این نهاد است.
مطهری ادامه داد: تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی برای آمادگی فکری و مکتبی خصوصاً در بین دانشجویان و جوانان و… نیز از جمله وظایف اصلی مجموعه جهاددانشگاهی است، نیت و هدف این بود که به منظور مقابله با غرب زدگی و انحرافات در چارچوب سیاست های فرهنگی کشور خدمت کند.
وی اظهار کرد: اگر این اقدامات، اهداف و وظایف جاری و نهادینه شود، خود به خود خروجی آن، تربیت نیروی انسانی مطمئن خواهد بود، نیروی انسانی پرورش یافته جهاددانشگاهی، از علم، دانش و تخصص بالایی برخوردار است و در دنیا حرف برای گفتن دارد، هر چه قدر ارتباط با مراکز و دستگاه های علمی، پژوهشی صنعتی، مراکز رشد در سطوح استانی و ملی بیشتر باشد خروجی آن نیز بهتر است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در پایان توصیه کرد: همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر دنیا برای تبادل تجربیات و دستیابی به دانش و فناوری نوین باید بیشتر باشد، مطمئناً در بحث منابع انسانی خروجی آن را خواهیم دید.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح