تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 20:32
63 بازدید
کد خبر : 127213

“نشاط خبری برای رونق تولید” شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

“نشاط خبری برای رونق تولید” شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

استاندار اصفهان گفت: ”نشاط خبری برای رونق تولید” باید به عنوان شعار سال ۹۸ روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شود. به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با دست‌اندرکاران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، با اشاره به نقش موثر روابط

"نشاط خبری برای رونق تولید" شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد

استاندار اصفهان گفت: ”نشاط خبری برای رونق تولید” باید به عنوان شعار سال ۹۸ روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با دست‌اندرکاران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: باید فرصت ها و ظرفیت هایی که در بخش تولید، تجارت و خدمات در کشور وجود دارد، برای همه مردم تبیین و روشنگری شود و روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا هم سو با شعار سال، ‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.

وی افزود: تاثیرگذاری و نقش روابط عمومی ها با بیان دستاوردهای نظام و ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف از طریق رسانه ها، امید به آینده و اعتماد در جامعه را به دنبال دارد و بسیار با اهمیت است که از این ظرفیت ها در راستای انعکاس خدمات صادقانه مسئولان نظام استفاده کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: برای تبیین جایگاه این بخش، باید مدیران کل دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها تلاش کنند. روابط عمومی ها چشم و مغز ادارات هستند و باید این جایگاه حفظ شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک تهدید و یک فرصت برای روابط عمومی ها به شمار می رود، افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مخاطب با بهره گیری درست و کاربردی از فضای مجازی می تواند از بروز شایعات مختلف و برهم خوردن فضای روانی در جامعه جلوگیری کند.

رضایی با بیان اینکه برخی به دنبال زیرسوال بردن اقدامات دولت هستند، گفت: باید ایجاد نشاط خبری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد و علاوه بر نقد سازنده، رسانه ای کردن نقاط مثبت در نظر گرفته شود.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم به کارگیری فناوری های نوین و تخصصی در حوزه روابط عمومی، گفت: باید از این فناوری ها و نرم افزارهای تخصصی که توسط جوانان و شرکت های دانش بنیان تولیده شده است در راستای رونق تولید در حوزه روابط عمومی استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح