تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 10:13
157 بازدید
کد خبر : 158111

پرداخت سه هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان گیلانی

پرداخت سه هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان گیلانی

معاون اشتغال کمیته امداد گیلان گفت: طی سال گذشته سه هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با مبلغ ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان گیلانی از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان و اشتغال روستایی پرداخت شد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حبیب اله رضا دوست، با بیان اینکه امروزه موضوع اشتغال خانوارها بیشترین دغدغه را برای مردم و

معاون اشتغال کمیته امداد گیلان گفت: طی سال گذشته سه هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با مبلغ ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان گیلانی از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان و اشتغال روستایی پرداخت شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حبیب اله رضا دوست، با بیان اینکه امروزه موضوع اشتغال خانوارها بیشترین دغدغه را برای مردم و به ویژه خانوارهای تحت حمایت این نهاد به وجود آورده است گفت: توانمندسازی اقتصادی مددجویان با اولویت ایجاد شغل پایدار از طریق پرداخت تسهیلات ارزان به آن‌ها انجام می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های این نهاد را استعداد سنجی، مشاوره شغلی و علاقه‌مندی مددجو برای اشتغال‌زایی و رسیدن به استقلال اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی با ارائه آموزش‌های مهارتی موجب موفقیت مددجویان در اجرای طرح‌های اقتصادی پایدار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان به پرداخت سه هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با مبلغ ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان گیلانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان و اشتغال روستایی به مبلغ هشت میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال و مابقی از اعتبارات بانکی پرداخت‌شده است.

رضا دوست بابیان اینکه تسهیلات خوداشتغالی در زمینه‌های دام‌پروری، شیلات، صنایع‌دستی، کشاورزی، خدمات تخصصی و ایجاد مشاغل خانگی بوده است افزود: سه هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی، هزار و ۳۵۴ فقره در شهر و دو هزار و ۳۶۱ فقره در سطح روستاها اجرا شده است.

وی ارائه آموزش مهارت‌های شغلی به بیش از هزار و ۶۵۸ نفر را یکی دیگر از خدمات کمیته امداد گیلان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: این کارآفرینان توانسته‌اند با دریافت مهارت و تسهیلات اشتغال‌زایی به چرخه کار و تولید راه پیداکرده و به توانمندی برسند.

رضا دوست به نظارت بر فرآیند اشتغال توسط این نهاد به مدت سه تا پنج سال بعد از اجرای طرح اشاره کرد و افزود: برای نظارت بر فرآیند اشتغال و پایداری طرح‌های اشتغال، کارشناسان فنی بازدیدهای قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌ها را طبق برنامه‌ریزی منظم انجام می‌دهند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد:‌ سازمان فنی و حرفه‌ای ازجمله سازمان‌هایی است که در امر مهارت‌آموزی مددجویان همکاری تنگاتنگی با کمیته امداد دارد و هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی کسب مهارت و آشنایی مددجویان با مشاغل موردنیاز و استفاده مطلوب از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد است.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح