تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:57
101 بازدید
کد خبر : 123320

پل عینالی تبریز به بهره برداری رسید

پل عینالی تبریز به بهره برداری رسید

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین بهره برداری از پروژه پل اتصال عینالی تبریز به اتوبان پاسداران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران شهرداری برگزار شد همزمان با روز پاسدار، آیین بهره ‌برداری از پل اتصال عینالی به اتوبان پاسداران که یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی در شهرداری منطقه یک تبریز است، با اعتبار

پل عینالی تبریز به بهره برداری رسید

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین بهره برداری از پروژه پل اتصال عینالی تبریز به اتوبان پاسداران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران شهرداری برگزار شد

همزمان با روز پاسدار، آیین بهره ‌برداری از پل اتصال عینالی به اتوبان پاسداران که یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی در شهرداری منطقه یک تبریز است، با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال در دو بخش تملک و اجرا، تکمیل و به بهره ‌برداری رسید.

پل عینالی به طول ۲۹۰ متر و عرض ۵.۵ متر است که نقش مهمی در ایجاد ارتباط مسیر ارتباطی پارکینگ عون بن علی به ضلع جنوبی اتوبان پاسداران دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با توجه به تراکم خودروها در روزهای تعطیل در مسیر عینالی و در زمان تخلیه خودروها از پارکینگ، شاهد ترافیک سنگینی در این محدوده بودیم که این پروژه در روان ‌سازی و هدایت آرام خودروها به ضلع جنوبی اتوبان پاسداران تأثیرات مهمی را به جا خواهد گذاشت.

شهردار منطقه یک تبریز در این آیین گفت: با بهره‌ برداری از پل اتصال عینالی به اتوبان پاسداران، شاهد کاهش ترافیک در پل ایده‌لو و تسهیل و روان‌سازی ترافیک در منطقه خواهیم بود.

اکبر پورخردمند اظهار کرد: معمولا پروژه‌های منطقه یک در مناطق کم برخوردار متمرکز است که ۸۶ درصد جمعیت منطقه یک را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این‌که سه پروژه مهم در اتوبان پاسداران داشتیم، گفت: یکی از این پروژه‌ها امروز افتتاح شد، پروژه دیگر هم در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود اما سومین پروژه با عنوان رمپ یوسف آیاد به پاسداران، در عرض چهارماه تملک‌های آن انجام شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد که با این حساب، بهانه‌ای برای تسریع در اجرای پروژه‌ها نداریم.

وی با اشاره به مشخصات پروژه عینالی، اعلام کرد: پل اتصال عینالی به اتوبان پاسداران به عرض ۵.۵ و طول ۱۹۰ متر  است که  ۵۶۰۰ متر خاکبرداری شده و ۷۶ تن نیز آرماتوربندی انجام گرفته است.

پورخردمند افزود: ۵۳۰ تن آسفالت، ۱۲۰۰ متر مکعب دیوار سنگی، ۵۰۰ متر پیاده ‌رو سازی، ۱۷ چراغ نیز در تمکیل این پروژه مورد استفاده قرار گرفته که در کل ۱۵.۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی، شاخص پل عینالی را عدم تعطیلی اتوبان پاسداران عنوان کرد و افزود: این پروژه در ۵.۵ ماه و در دورانی که هوا برودت داشت، تکمیل شده و شاخصه مهم آن عدم تعطیلی اتوبان پاسداران به خاطر این پروژه است.

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری منطقه یک، عنوان کرد: عملیات ترانشه‌های اتوبان پاسداران با اعتبار ۱۳ میلیارد، به سازی پل‌ها با اعتبار چهار میلیارد، پارک حسن کوچه سی با اعتبار ۱.۶ میلیارد تومان، پارک تل محله‌ی تل امیر، پل عابرپیاده احمدآباد، سیلاب قوشخانه، خیابان مناف‌زاده و مسیرگشایی ملازینال که جدول‌گذاری آن فروردین آغاز و اواخر آن به اتمام می‌رسد، پروژه‌های مهم شهرداری منطقه یک شهرداری تبریز است.

شهردار منطقه یک تبریز با اشاره به بحث طراحی پل عینالی، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه موظف است تا بر اساس طراحی معاونت عمرانی پروژه‌های عمرانی را بر اساس دقت و کیفیت اجرا کند.

وی افزود: کارکرد پل عینالی، هدایت گردشگران عینالی به شرق تبریز است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح