تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 20:33
65 بازدید
کد خبر : 54986

پیدا کردن همسر هم‌کفو و سازگار یکی از معضلات حوزه ازدواج است

پیدا کردن همسر هم‌کفو و سازگار یکی از معضلات حوزه ازدواج است

 مدرس کارگاه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده با بیان اینکه با ازدواج فرصت‌هایی پیدا می‌کنیم که به سایر هدف‌های زندگی برسیم، اضافه کرد: یکی از معضلات امروز در حوزه ازدواج پیدا کردن همسری متناسب و سازگار است.  دکتر فرشاد بهاری یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه

پیدا کردن همسر هم‌کفو و سازگار یکی از معضلات حوزه ازدواج است

 مدرس کارگاه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده با بیان اینکه با ازدواج فرصت‌هایی پیدا می‌کنیم که به سایر هدف‌های زندگی برسیم، اضافه کرد: یکی از معضلات امروز در حوزه ازدواج پیدا کردن همسری متناسب و سازگار است.

 دکتر فرشاد بهاری یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سه پدیده مهم تحصیل، اشتغال و ازدواج در زندگی انسان‌ها وجود دارد، اظهار کرد: جوانان بعد از تحصیل و ورود به بازار کار و پیدا کردن مسیر شغلی به سمت ازدواج روی می‌آورند.

وی با بیان اینکه شغل به عنوان حلقه اتصال فرد و جامعه است، افزود: انسان‌ها با کار احساس مفید بودن می‌کنند و می‌توانند با جامعه ارتباط ناگسستنی داشته باشند، در نتیجه وقتی که شغل فراهم شد به سمت ازدواج روی می‌آورند.

بهاری با بیان اینکه ازدواج یکی از بحران‌های مثبتی است که کسانی که قصد تأهل دارند آن را تجربه می‌کنند، افزود: به این دلیل به ازدواج بحران می‌گوییم که تجربه جدیدی است و از این نظر آن را مثبت می‌دانیم که معمولا نگاه ما به این پدیده خوشایند است.

مدیر مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده طلیعه مهر با اشاره به اینکه انسان‌ها دوست دارند ازدواج را تجربه کنند، تصریح کرد: افراد با ازدواج خود را کامل‌تر از دوران مجردی حس می‌کنند و ازدواج این فرصت را به انسان‌ها می‌دهد که نیازهای پسندیده و مورد تأیید را تجربه کند.

وی با بیان اینکه با ازدواج فرصت‌هایی پیدا می‌کنیم که به سایر هدف‌های زندگی برسیم، اضافه کرد: یکی از معظلات امروز در حوزه ازدواج پیدا کردن همسری متناسب و سازگار است.

بهاری مطرح کرد: ازدواج از منظر روانشناسی و مشاوره پیش از ازدواج از این نظر اهمیت دارد که این پدیده رابطه‌ای است که با انتخاب وارد می‌شویم اما با اختیار نمی‌توانیم از آن خارج شویم بنابراین نمی‌توانیم انتخاب‌های خود را تغییر دهیم و به همین دلیل باید انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم.

پنجمین دوره ملی مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در همدان در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح