تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 14:23
103 بازدید
کد خبر : 5841

چرخش شهربازی کیو در میان خلف وعده‌ها

چرخش شهربازی کیو در میان خلف وعده‌ها

  شهر بازی کیو خرم‌آباد در چند سال اخیر ابتدا به‌علت مشکل شهرداری با سرمایه‌گذار و سپس اعلام اداره کل استاندارد لرستان مبنی بر اینکه این شهر بازی فاقد استانداردهای لازم بوده، در تعطیلی به سر برده است. مدت زیادی وعده‌ها برای تعیین تکلیف شهربازی کیو خرم‌آباد داده می‌شد تا اینکه سرانجام پس از خلف وعده‌های

چرخش شهربازی کیو در میان خلف وعده‌ها

  شهر بازی کیو خرم‌آباد در چند سال اخیر ابتدا به‌علت مشکل شهرداری با سرمایه‌گذار و سپس اعلام اداره کل استاندارد لرستان مبنی بر اینکه این شهر بازی فاقد استانداردهای لازم بوده، در تعطیلی به سر برده است.

مدت زیادی وعده‌ها برای تعیین تکلیف شهربازی کیو خرم‌آباد داده می‌شد تا اینکه سرانجام پس از خلف وعده‌های زیاد و اختلاف با سرمایه‌گذار، پاییز ۹۷ به پارکینگ عمومی رایگان تبدیل شد و خرداد ۹۹ نیز برای بازسازی به سرمایه‌گذار جدید واگذار و پروژه با حضور مسئولان استان کلنگ‌زنی شد!
پس از کلنگ‌زنی تلاش زیادی برای تحقق وعده‌ها از طرف سرمایه‌گذار دیده نشده و برخی اعضای شورای شهر به این موضوع انتقاد کردند و این در حالی است که پس از واگذاری مجدد، برخی از اعضای شورا پنجم تاکید کردند شهربازی کیو از طریق BOT به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده و قرارداد خوبی نیز منعقد کرده‌ایم.
رستم کوشکی، رئیس پیشین شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دی ۹۹ درباره این شهربازی به ایسنا گفته بود: چند وقت پیش که از شرایط پروژه ناراضی بودیم به سرمایه‌گذار اولتیماتوم دادیم که اگر روند آن شتاب نگیرد، مطابق قانون قرارداد لغو می‌شود.
وی ادامه داد: پس از آن، سرمایه‌گذار به‌طور جدی ورود کرده و در حال حاضر از شرایط بازسازی پروژه رضایت داریم و اگر همین روند ادامه داشته باشد تا نوروز ۱۴۰۰ فاز نخست این شهربازی به بهره‌برداری می‌رسد.
این صحبت‌ها در حالی است که چند ماه پس از نوروز ۱۴۰۰ هم سپری شده و نه‌تنها خبری از افتتاح نیست، بلکه “اولتیماتوم” جدید شنیده می‌شود.
سعید فتوحی، سرپرست شهرداری خرم‌آباد ۱۸ مرداد ماه در بازدید صبحگاهی از پروژه بهسازی شهربازی کیو با تاکید بر لزوم بازسازی و تجهیز این مرکز مهم تفریحی گفت: شهر بازی کیو به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم‌آباد باید هرچه سریع‌ترنوسازی و تجهیز شود و خدمات‌دهی به شهروندان را آغاز کند.
وی با اشاره به نقشه و طرح پروژه بهسازی شهربازی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولان مربوطه در شهرداری، ناظر و پیمانکار تشکیل شود.
فتوحی تاکید کرد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه‌ای که قبلاً با پیگیری خود ما در حوزه مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری تهیه شده پیش رفته و از این پس به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهم کرد.
وی با اذعان به عقب‌افتادگی حوزه شهری خرم‌آباد نسبت به مراکز دیگر استان‌ها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله، افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهی‌های کلان، راهی جز تشویق و جذب سرمایه‌گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه‌گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح