تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 22:47
2661 بازدید
کد خبر : 208405

چطور بدون دردسر و در کوتاهترین زمان طلاق بگیریم؟⚖️

چطور بدون دردسر و در کوتاهترین زمان طلاق بگیریم؟⚖️

  امروزه مشکلات و دغدغه های افراد نسبت به زمان های قبل بسیار بیشتر شده و سختی زندگی روزمره منجر به بهم ریختگی اعصاب و روان و در نهایت کم حوصلگی اشخاص شده است، بر همین اساس اشخاص همواره در پی راهی آسان و سریع برای رفع مشکلات و بازگرداندن آرامش به زندگی خود هستند.

 

امروزه مشکلات و دغدغه های افراد نسبت به زمان های قبل بسیار بیشتر شده و سختی زندگی روزمره منجر به بهم ریختگی اعصاب و روان و در نهایت کم حوصلگی اشخاص شده است، بر همین اساس اشخاص همواره در پی راهی آسان و سریع برای رفع مشکلات و بازگرداندن آرامش به زندگی خود هستند. این که چطور بدون دردسر طلاق بگیریم و بهترین وکیل طلاق در تهران را برگزینیم کمی زمانبر و سخت شده است از این رو مجله وکیل چی سعی نموده با معرفی بهترین وکلا کمک شایانی به ما نماید تا در کوتاهترین زمان به پرونده های حقوقی خود رسیدگی کنیم.

 

مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین وکیل طلاق

 

طبق تحقیقاتی که به دست آمده معیارهای انتخاب بهترین وکیل در کلیه کشورها یکسان می باشد و این معیارها در تمامی سایت ها اعم از: ctpost ،vakilchi.com ،themidult و … نیز مشابه است. برخی از مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین وکیل طلاق به شرح زیر می باشد:

 

  • یکی از اساسی ترین و مهم ترین معیارها در انتخاب بهترین وکیل در تهران بررسی تخصص و مهارت ایشان در انجام و به نتیجه رساندن پرونده های وکالت می باشد؛ به این سبب که پرونده های مرتبط با طلاق و جدایی بسیار حساس هستند و نیازمند دقت و دانش بالا می باشند. وکیلی که تخصص و مهارت های لازم را داشته باشد به راحتی می تواند کلیه اقدامات قانونی و دعاوی خانوادگی را تحت بررسی قرار دهد و بدون دردسر و در کوتاهترین زمان طلاق موکل خود را بگیرد. 
  • داشتن تجربه و سابقه بالا وکیل در روند طلاق کمک شایانی می کند. زیرا وکیلی که چندین پرونده طلاق را به نتیجه رسانده باشد، بسیار ماهرتر از وکیل بدون سابقه عمل می کند و در نتیجه سریع تر حکم طلاق اجرا می شود. 
  • از دیگر معیارهای انتخاب بهترین وکیل طلاق می توان به برخورد و رفتار مناسب وی با موکلای خویش اشاره کرد. وکیل طلاق باید کاملا صبور و با حوصله باشد و سعی نماید تمامی مراحل طلاق و روند بررسی پرونده را به موکل خویش توضیح دهد تا هیچ گونه سوالی در ذهن موکل باقی نماید.

 

 

 

انواع مختلف درخواست طلاق

 

طلاق پروسه بسیار پیچیده و زمانبری است و در صورتی که این اقدام توسط وکیل مجرب و ماهر انجام پذیرد، روند پرونده طلاق سریع تر پیش می رود و در نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن حکم طلاق زوجین صادر می شود. وکیل طلاق با توجه به دانش و مهارت کافی خود کلیه پیگیری های قضایی، حقوقی و اداری را در پیش می گیرد و درصد موفقیت وی بسیار است. معمولا درخواست طلاق به سه صورت: طلاق توافقی، طلاق از طرف زن و طلاق از طرف مرد صورت می گیرد.

 

طلاق توافقی: در پاسخ به سوال چطور بدون دردسر و در کوتاهترین زمان طلاق بگیریم؟ باید گفت؛ در صورتی که طرفین (زن و مرد) با یکدیگر توافق کنند تا کلیه اقدامات و روند جدایی، مهریه و نفقه طبق صحبت های آن ها و مصالحت آمیز پیش رود، بین زن و مرد طلاق توافقی صورت می گیرد و معمولا زمان کمتری برای گرفتن حکم طلاق صرف می شود.

 

طلاق از طرف زن: طلاق به درخواست زن کمی پیچیده تر از درخواست طلاق از طرف مرد است، در صورتی که زن در زمان عقد نتواند حق طلاق از مرد را بگیرد، روند طلاق گرفتن طولانی تر می شود و بهتر است برای نتیجه موفقیت آمیز؛ پرونده طلاق توسط وکیل با تجربه پیش رود تا زن به نتیجه مطلوب دست یابد.

 

طلاق از طرف مرد: در کشور ما مرد حق طلاق دارد؛ این بدان معنا است که مرد هر زمان و به هر دلیلی می تواند با پرداخت مهریه و نفقه و … زن خود را طلاق دهد. مرد به راحتی می تواند به دادگاه مراجعه کند و با پرداخت حق و حقوق زن درخواست طلاق کند و دادگاه درخواست وی را بپذیرد. همچنین اگر مرد نتواند کلیه حق و حقوق زن را یکجا پرداخت نماید، دادگاه مهریه و نفقه را قسط بندی می کند.

 

 

مراحل ثبت دادخواست طلاق

 

به منظور ثبت دادخواست طلاق باید مراحلی سپری شود که این مراحل عبارتند از:

 

ثبت نام در سامانه قوه قضاییه: اولین گام در ثبت دادخواست طلاق ثبت نام در سامانه دادگستری و پس از آن گذراندن جلسات مشاوره می باشد.

 

ارائه دادخواست: در صورتی که جلسات مشاوره سپری شده باشد و زوجین همچنان بر تصمیم خود مصمم باشند، باید دادخواست طلاق خود را تنظیم نمایند و به دفتر خدمات الکترونیک قضایی تحویل دهند. نکته حائز اهمیت این است که کلیه مدارک زوجین اعم از: سند ازدواج، گواهی عدم انصراف طلاق، گواهی سقط جنین و شناسنامه باید بارگذاری شود.

 

حضور در دادگاه: پس از ثبت نام و طی کردم مراحل فوق؛ ابلاعیه ای مبنی بر اطلاع از تاریخ، ساعت و محل دقیق دادگاه به زوجین ارسال می شود. معمولا شعبه دادگاهی که پرونده زوجین در آن پیش می رود، نزدیک به محل سکونت زن است و حتی اگر زن تقاضای طلاق نکند، دادگاه شعبه ای نزدیک به محل سکونت زن انتخاب می کند تا رفت و آمد به آن جا آسوده تر باشد.

 

صدور حکم: پس از رضایت زوجین به حقوق و مطالبات خود، قاضی حکم طلاق را صادر می کند و زوجین می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای طلاق به یکی از دفاتر طلاق مراجعه کنند.

 

 

 

کلام آخر

 

در این مقاله سعی نمودیم اطلاعات کلی در رابطه با طلاق و انتخاب وکیل مناسب در اختیارتان قرار دهیم، در صورتی که قصد جدایی و گذراندن مراحل طلاق را دارید، پیشنهاد می کنیم به مجله وکیل چی (vakilchi.com) مراجعه کنید و به کمک این سایت بهترین وکیل طلاق در تهران را بیابید و بدون دردسر و اتلاف وقت طلاق بگیرید، همچنین در صورت داشتن سوال، پیشنهاد و یا انتقاد از طریق سایت وکیل چی با ما در میان بگذارید. در پایان از شما دوستان عزیز تقاضا داریم نظر خود را درباره چطور بدون دردسر و در کوتاهترین زمان طلاق بگیریم؟ را در کامنت با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح