تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 20:40
121 بازدید
کد خبر : 208560

چگونه خرید آپارتمان در چیتگر را به راحتی انجام دهیم ؟

چگونه خرید آپارتمان در چیتگر را به راحتی انجام دهیم ؟

آشنایی با منطقه چیتگر برای افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در چیتگر هستند موضوع بسیار مهمی است؛ زیرا شناخت امکانات تفریحی و رفاهی، مراکز تجاری و مسکونی و… کمک می‌کند تا از پتانسیل‌های منطقه برای رشد و گسترش اطلاع پیدا کنید و سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنید. املاک چیتگر که شامل شهرک‌های نوساز

آشنایی با منطقه چیتگر برای افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در چیتگر هستند موضوع بسیار مهمی است؛ زیرا شناخت امکانات تفریحی و رفاهی، مراکز تجاری و مسکونی و… کمک می‌کند تا از پتانسیل‌های منطقه برای رشد و گسترش اطلاع پیدا کنید و سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنید. املاک چیتگر که شامل شهرک‌های نوساز و مدرن می‌شود، در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است که به خاطر وجود دریاچه و جنگل، آب‌وهوای مطبوعی دارد. منطقه چیتگر که به دلیل وسعت خود به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است، از شمال به اتوبان شهید همدانی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج می‌رسد. همچنین از قسمت غرب به آزادشهر و پیکان شهر و از قسمت شرق به بزرگراه آزادگان می‌رسد. اگر شما هم به دنبال فرصت خرید آپارتمان در چیتگر هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت فایل ۲۲، از آخرین اخبار مسکن منطقه ۲۲ باخبر شوید.

منطقه چیتگر

همان‌طور که اشاره شد، منطقه چیتگر از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است؛ محله چیتگر شمالی که به ترتیب از شمال، جنوب، شرق و غرب به اتوبان تهران-کرج، بزرگراه شهید لشگری، کارخانه سایپا دیزل و شهرک کارمندان شهرداری محدود شده، دارای مراکز خدماتی مختلفی است؛ برای مثال می‌توان به دفتر پیشخوان دولت، سرای محله چیتگر شمالی، بوستان یاس، بوستان مادر، باشگاه ورزشی شهدای چیتگر و زمین چمن مصنوعی اشاره کرد. همچنین، وجود فروشگاه‌ها و مراکز خرید در این منطقه باعث شده تا نیازهای ساکنان آن تامین شود.

منطقه چیتگر جنوبی که به اندازه منطقه شمالی آن برای خرید آپارتمان در چیتگر طرفدار دارد، در محدوده بزرگراه لشگری، خیابان زامیاد، بلوار ایران خودرو و بزرگراه فتح قرار گرفته است. همچنین، محله‌های وردآورد، شهرک شهرداری، شهرک سینمایی غزال، شهرک دانشگاه تهران و چیتگر شمالی در همسایگی این منطقه قرار گرفته است. از امکانات چیتگر جنوبی می‌توان مراکز تجاری، بازار میوه و تره‌بار، کافه و رستوران، استخر و پارک را نام برد. خرید آپارتمان در چیتگر به دلیل برخورداری این منطقه از امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، همچنین شهرک‌های مسکونی نوساز، دریاچه مصنوعی، پارک جنگلی و مراکز تجاری دارای محبوبیت بسیار بالایی است. برای بررسی املاک چیتگر، به سایت فایل ۲۲ سر بزنید.

پهنه طبیعت چیتگر

منطقه چیتگر که به عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود، یکی از بهترین مناطق تهران است که به خاطر نزدیکی به دریاچه چیتگر، اهمیت زیادی دارد. یکی از پنج پهنه شهرک چیتگر، پهنه d یا پهنه طبیعت است که در قسمت شمال غربی دریاچه قرار گرفته است. این پهنه که در قسمت شمالی باغ ملی گیاه شناسی واقع شده، دارای چشم انداز بسیار زیبایی است. پهنه d به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب‌وهوا و فعالیت در زمینه پروژه‌های تعاونی‌ساز، دارای قیمت قطعی است و از نظر سرمایه‌گذاری اهمیت فراوانی دارد.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در چیتگر هستید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر پهنه d، سری به برج‌های پهنه a هم بزنید. برج‌های این پهنه که به پهنه بوستان هم معروف است، دارای امکاناتی مانند برق اضطراری، تلفن داخلی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم اعلام حریق، چیلر مرکزی، ۴ لاین آسانسور، لابی من ۲۴ ساعته، ۳ طبقه پارکینگ و انباری، نگهبان پارکینگ ۲۴ ساعته، دوربین مدار بسته و دستگاه خودپرداز می‌باشند. در سایت فایل۲۲، می‌توانید آگهی‌های مربوط به هر پهنه چیتگر را بررسی کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر، با مشاوران املاک ما در تماس باشید.

امکانات تفریحی منطقه چیتگر

وجود امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون منطقه چیتگر که آن را جزء مناطق گردشگری کرده، باعث شده تا خرید آپارتمان در چیتگر طرفداران زیادی داشته باشد. امکانات تفریحی چیتگر را می‌توان به دو بخش اماکن گردشگری و جاذبه‌های طبیعی تقسیم بندی کرد. از اماکن گردشگری چیتگر می‌توان دریاچه مصنوعی خلیج فارس یا همان دریاچه چیتگر و آبشار تهران را نام برد. دریاچه چیتگر، علاوه بر داشتن فضای خاص و دیدنی، دارای امکاناتی مانند شهربازی، رستوران، اسکله قایقرانی و باشگاه ورزش‌های آبی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری تهران تبدیل کرده است. علاوه بر آن، جاذبه‌های طبیعی چیتگر، پارک‌های جنگلی چیتگر، لتمان کن، وردآورد، خرگوش دره و بوستان جوانمردان است.

همچنین، مراکز خریدی مانند بام‌لند، رزمال، تهران مال و ایران مال نیز در این منطقه واقع شده‌اند. ایران مال که یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی چیتگر است، از بخش‌های مرکز خرید، رستوران، هتل، مجموعه سینمایی و ورزشی تشکیل شده است. با آگاهی از امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این منطقه می‌توانید با خیال راحت‌تری نسبت به خرید آپارتمان در چیتگر اقدام کنید. مشاوران ما در فایل ۲۲ آماده راهنمایی و مشاوره دادن به شما هستند.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

قبل از اقدام به خرید آپارتمان در چیتگر، باید راجع به مناطق آن اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین منطقه برای زندگی خود را انتخاب کنید. در ادامه، به این پرسش که بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کجاست؟ پاسخ می‌دهیم.

قسمت غربی دریاچه چیتگر که شهرک‌های مدرن و مجتمع‌های مسکونی لاکچری مانند صدف، پارلمان، افرا و بهاران در آن قرار گرفته برای سرمایه گذاری و زندگی بسیار مناسب است. یکی از مناطق دنج و آرام در املاک چیتگر، شرق آزادگان است که از پروژه‌های مسکونی آن می‌توان به برج‌های خاتم، شهرک چشمه و شهرک صدرا اشاره کرد. بلوار کوهک به عنوان شرقی‌ترین بخش چیتگر که در کنار پارک جنگلی و شرق دریاچه قرار گرفته، دارای آب‌وهوای بسیار مناسبی است. شما می‌توانید با مراجعه به فایل ۲۲ و بررسی آگهی‌های مختلف، بهترین منطقه چیتگر را متناسب با اولویت‌های خود انتخاب کنید.

املاک فایل ۲۲

منطقه چیتگر، از بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری در زمینه املاک می‌باشد. داشتن مشاوری امین برای بهره بردن از این فرصت، می‌تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد؛ املاک فایل ۲۲، یکی از بهترین سایت‌هایی است که در زمینه املاک منطقه ۲۲ فعالیت می‌کند. تیم مشاوران متخصص فایل ۲۲، آماده مشاوره در زمینه‌های فروش و خرید آپارتمان در چیتگر، پیش خرید، مشارکت در ساخت، خرید و فروش امتیاز و… هستند. فایل ۲۲، دارای ۹ سال سابقه فعالیت در زمینه املاک چیتگر است. از امکانات سایت فایل ۲۲، علاوه بر مشاوره رایگان می‌توان به امکان خرید و فروش املاک از طریق آگهی اشاره کرد؛ شما می‌توانید در فایل ۲۲، آگهی‌های گوناگون در زمینه‌های خرید، فروش، رهن، اجاره را ببینید و یا برای آگهی‌های خود مشتری پیدا کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح