تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 1:38
84 بازدید
کد خبر : 86494

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان از اواخر ماههای فصل بهار شاهد وقوع گرمای بی سابقه، تنش آبی و کم آبی و قطع مکرر چندین ساعته برق، تشکیل صفوف خرید کالا و اقلام معیشتی، نان و مرغ و دارو در داروخانه و گاز و سایه سنگین و سیاه کرونا در خاش سیستان و بلوچستان بوده ایم که همچنان به

گرما، تنش آبی، قطع مکرر برق و سایه سنگین کرونا در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان از اواخر ماههای فصل بهار شاهد وقوع گرمای بی سابقه، تنش آبی و کم آبی و قطع مکرر چندین ساعته برق، تشکیل صفوف خرید کالا و اقلام معیشتی، نان و مرغ و دارو در داروخانه و گاز و سایه سنگین و سیاه کرونا در خاش سیستان و بلوچستان بوده ایم که همچنان به عنوان معضلات بی پایان خودنمایی می کنند. شهروندان شهرستان مرزی خاش در سایه کم توجهی ها و بی تدبیری های مدیران و مسوولان شرایط و وضعیت دشوار و مشقت باری را تحمل می کنند.

به گزارش ایسنا شهروندان شهرستان مرزی خاش در سایه کم توجهی ها و بی تدبیری های مدیران و مسوولان شرایط و وضعیت دشوار و مشقت باری را تحمل می کنند.

شماری از شهروندان خاش در گفت و گو با ایسنا با اظهار گلایه مندی از وقوع وضعیت پیچیده و شرایط ویژه کرونایی و گرما و صفوف طولانی و سایه سنگین کرونا خواهان نگاه مهربان مسوولان به مردم این خطه از کشور شدند.

عبدالحمید شهنوازی به خبرنگار ما بیان کرد: مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در حقیقت مردمی فراموش شده و مردمی محروم و مظلوم به شمار می روند، زیرا از هر جهت با کمبودها و تبعیض و بی عدالتی هایی مواجه اند.

وی اظهار داشت: قطع چندین ساعته و چندباره برق و معضلات بی آبی و گرانی و تنگی معیشت و کرونا و گرمای بی سابقه سبب نابود شدن زندگی مردم شهری و روستایی و عشایری این شهرستان شده است.

علی شهرکی نیز گفت: مردم این شهرستان به لحاظ اینکه ضعیف ترین مسوولان در آن حضور دارند، لحظات دشوار و مشقت باری را متحمل گشته و همه روزه با درد بیماری کرونا و معضلات بی آبی و گرما و بی برقی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: در این شهرستان کمترین امکانات برای زندگی مردم و خدمت رسانی و نیز گردش و تفریح وجود دارد و هیچ گونه ظرفیتی برای زندگی شاد در این منطقه فراهم نیست.

این شهروند ادامه داد: زندگی پر تنش و پر استرس ناشی از بیکاری و تنگی معیشت و گرانی های سرسام آور و سایه سنگین کرونا سبب نابود شدن امیدهای مردم گردیده است.

رضا شریفی هم اظهار داشت: متاسفانه در این شهرستان اکثر مسوولان نسبت به امورات مردم بی تفاوت هستند و به نوعی شهر رها شده و مشکلات به صورت انبوه قابل لمس و مشاهده اند.

دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: دولت و مجموعه بهداشت و درمان و همکاران ما در شهرستان برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند، اما برای کاهش دادن خسارت ها و مشکلات به همکاری و حمایت همه جانبه مردمی نیاز داریم.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دور شدن از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل کردن به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید مورد توجه اقشار جامعه باشد.

دکتر کرد اظهار داشت: در همین ماه حدود ۱۰۰ واحد صنفی متخلف که سلامت مردم را تهدید کرده اند، تعطیل شدند و چندین مورد هم تذکر داشته ایم که منجر به تغییر رویه کاری اصناف باشد.

عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش نیز بیان کرد: بالای ۱۵۰ روستای این بخش با تنش بی آبی و کم آبی مواجه اند و در شرایط دشوار گرمای بی سابقه و کرونا و قطع مکرر برق بایستی برای حل مشکلات مردم شهری و روستایی تدبیر کرد.

وی افزود: طی سال گذشته بر حسب پیگیری های صورت گرفته و حضور مقامات استانی و محلی و نماینده مردم خاش در مجلس قول های زیادی برای حل مشکلات مردم روستایی و شهری داده شد، اما از پارسال تاکنون به حجم مشکلات افزوده شده و نیازمندی های مردم به شدت احساس می شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح