تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:56
80 بازدید
کد خبر : 123314

موفقیت چندانی در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی نداشته‌ایم

موفقیت چندانی در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی نداشته‌ایم

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال در برخی از نقاط بهتر از سال گذشته عمل کردیم، اما برخی موارد مغفول مانده است، گفت:  در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی موفقیت چندانی نداشته‌ایم. محمد کاظم تقوی در مراسم امضای تفاهم نامه پلیس افتخاری گردشگری و زیارت استان، اظهار کرد: به همت شهرداری مشهد از

موفقیت چندانی در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی نداشته‌ایم

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال در برخی از نقاط بهتر از سال گذشته عمل کردیم، اما برخی موارد مغفول مانده است، گفت:  در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی موفقیت چندانی نداشته‌ایم.

محمد کاظم تقوی در مراسم امضای تفاهم نامه پلیس افتخاری گردشگری و زیارت استان، اظهار کرد: به همت شهرداری مشهد از سال گذشته شادابی بسیار خوبی در سطح شهر احساس می شود. ما برای خدمت رسانی به مردم شهر مشهد و زائرین آن می توانیم در کنار شهرداری مشهد قرار گیریم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تلاش ما این بوده که شهر را در کمال آرامش مدیریت کنیم و در بحث ایجاد آرامش برای مردم در کنار شهرداری هستیم.

تقوی خاطرنشان کرد: امسال در برخی از نقاط بهتر از سال گذشته عمل کردیم، اما برخی موارد مغفول مانده است. در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی موفقیت چندانی نداشته‌ایم، اما شهرداری مشهد در این امر به صورت ویژه اقدامات خوبی انجام داده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: ما آمادگی آن را داریم در بحث جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر در کنار شهرداری مشهد باشیم، همچنین در حوزه سد معبر نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

همچنین محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در ادامه این مراسم اظهار کرد: بحث معتادان متجاهر و متکدیان یکی از نکات بسیار مهم است. در موضوع اول به صورت متمرکز ورود پیدا کرده‌اایم و چنانچه صلاح باشد، برای این بحث در هسته مرکزی نیز آماده اقدام هستیم.

وی افزود: نگاه اجتماعی فرماندهی انتظامی و همراهی آن در این موضوع و فضایی که در بدنه پلیس ایجاده کرده است، بسیاری از تهدیدها را در شهر به فرصت تبدیل کرده و مانع برخی ناملایمات در شهر شده است. در موضوع جمع‌آوری متکدیان نیز معاونت فرهنگی و خدمات شهری شهرداری مشهد به صورت جدی ورود پیدا کرده، اما در این راه نیازمند همراهی مجموعه انتظامی هستیم.

کلائی خاطرنشان کرد: همکاری‌ها و سرعت پیشرفت در بخش راهنمایی و ترافیکی بیشتر از حوزه های دیگر است و ناخودآگاه حوزه های دیگر را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد برای رفع سد معبر در سطح شهر نیز اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: این امر نیازمند یک بینش جدیدی است و در این بخش نیازمند همراهی هستیم. همچنین در بحث‌های اجتماعی که نیازمند حضور شهرداری است، نیز پای کار خواهیم بود

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح