تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 22:25
138 بازدید
کد خبر : 13067

تجلیل از ۲۰ نفر از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد آذربایجان شرقی

تجلیل از ۲۰ نفر از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر سازمان گفت: یکی از بارزترین خصوصیات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حضور پرشور و دفاع همه جانبه آحاد مردم بود. اکبر فتحی در سی و سومین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد به بیانات و هدف گذاری رهبر معظم انقلاب در سالروز هفته دفاع

تجلیل از ۲۰ نفر از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر سازمان گفت: یکی از بارزترین خصوصیات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حضور پرشور و دفاع همه جانبه آحاد مردم بود.

اکبر فتحی در سی و سومین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد به بیانات و هدف گذاری رهبر معظم انقلاب در سالروز هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹ تاکید کرد و افزود: متاسفانه بعضی عوامل از جمله وجود بیماری منحوس کرونا موجب شده تا کمی در رسیدن به این هدف‌گذاری‌ها فاصله ایجاد شود که باید با برنامه‌ریزیهای دقیق این اهداف تحقق یابد.
فتحی با تاکید به اهمیت تکریم فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس انسانهایی هستند که جانشان را بر طبقه اخلاص قرار داده و با فداکردن جانشان از دین، ناموس و مردمان کشورشان حفاظت کردند.
وی ادامه داد: این ایثارگری‌ها، جان نثاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها زمانی انجام شد که کشور ایران از لحاظ قدرت نظامی، کمترین توان نظامی را داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نتیجه ایثارگری‌ها و فداکاری فرماندهان و پیشکسوتان جنگ را دفاع از خاک کشور و دین بزرگ اسلام در برابر دشمنان و متجاوزان دانست و گفت: اگر پیشکسوتان و ایثارگران نبودند، امروز در کشور هیچ رفاه و آرامشی وجود نداشت و کشور به دست متجاوزین افتاده بود.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تمام آحاد مردم حضور داشتند، بیان کرد: یکی از بارزترین خصوصیات جنگ و دفاع مقدس حضور پرشور و دفاع همه جانبه آحاد مردم بود که با پیشتازی جهادگران شروع شده بود و جهاد سازندگی در آن زمان بدون اسلحه و امکانات جنگی وارد جنگ و دفاع از کشور اسلامی بود و سنگرسازان بدون سنگر در خط مقدم جنگ برای نیروهای جنگی سنگر درست می کردند.
فتحی با بیان اهمیت نقش بی‌بدیل فرماندهان و شهدای دفاع مقدس افزود: همه انسان‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان گذشتگی کرده و به دفاع از کشور پرداختند، نقش با ارزشی ایفا کرده‌اند که هیچ وقت از یاد نسل جوان نخواهند رفت و همواره خادمان مملکت با در نظرگرفتن این فداکاری‌ها و ارزشها و روحیه ایثار و شهادت برای پیشبرد اهداف مملکت برنامه ریزی و اقدام خواهند کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تایید نظر مقام عالی وزارت در احیای جهاد سازندگی گفت: مهد پیشرفت و توسعه اقتصاد کشاورزی که همان روستاها می‌باشند، بعد از ادغام جهاد کشاورزی در غفلت مانده‌اند و رسیدگی و برنامه‌ریزی برای پیشرفت این بخش‌ها کاهش یافته است.
وی یادآور شد: روستاها علاوه بر توسعه کشاورزی به توسعه عمرانی نیاز دارند و باید همسو و همجهت با کشاورزی، سازندگی و محرومیت زدایی نیز مدنظر باشند.
فتحی با تاکید بر زحمات و خدماتی که جهادسازندگی در دوران قبل از ادغام با کشاورزی ارائه کرده است، گفت: تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌هایی که در آن دوران برای توسعه و آبادانی روستاها، راه ها و دفاع از مملکت اسلامی در دفاع مقدس انجام شده است، از یاد هیچ‌کس نخواهد رفت و مدیران و خادمان مملکت با همین قدرت و از جان گذشتگی باید به ارائه خدمات بپردازند و ادامه دهنده راه جهادگران باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه دارند.
وی در نهایت با تجلیل و قدردانی از ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های پیشکسوتان و فرماندهان جهادگر جهادسازندگی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جهادگران باعث ایجاد روحیه جهادی و ایثارگری در مدیران شده و بیش از قدردانی از این بزرگواران انتقال این روحیه برای جوانان و نسل آینده است.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبودی توسط رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ۲۰ نفر از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد آذربایجان شرقی تجلیل شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، شایان ذکر است که در حاشیه گردهمایی سراسری فرماندهان مهندسی جنگ جهاد، لوح یادبود مقام عالی وزارت به مهندس اکبر فتحی، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مهندس سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز اهدا شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح