تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 19:47
99 بازدید
کد خبر : 76406

۱۸۵۰ نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند

۱۸۵۰ نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند

ایسنا/قزوین مشاور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مستند تلویزیونی روایت ایثار گفت: در استان قزوین ۸۰۰۰ نفر در بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی فعال هستند که در این میان ۱۸۵۰ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که برخی ابتلای شدید داشتند و تحت درمان ویژه

۱۸۵۰ نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند

ایسنا/قزوین مشاور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مستند تلویزیونی روایت ایثار گفت: در استان قزوین ۸۰۰۰ نفر در بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی فعال هستند که در این میان ۱۸۵۰ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که برخی ابتلای شدید داشتند و تحت درمان ویژه قرار گرفتند.

مجید بهرامی در نشست خبری مستند تلویزیونی روایت ایثار که امروز ۱۰ تیر ماه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: پرداختن به حوزه مدافعین سلامت و گروه‌های درگیر در مبارزه با کرونا، کاری فرهنگی و اثربخش است.

وی افزود: ۱۷ ماه است که درگیر پاندمی کرونا هستیم، کرونا همه را درگیر کرده است اما کادر درمان و بهداشت بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند چرا که به صورت کامل با بیماری در ارتباط هستند، در روزهای نخست شیوع کرونا، تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا فراهم نبود و از طرفی اطلاعاتی در خصوص چگونگی مقابله با این بیماری وجود نداشت بنابراین کار سخت‌تر بود.

مشاور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مستند تلویزیونی روایت ایثار اظهار کرد: کادر درمان در روزهای ابتدایی کرونا شرایط سخت‌تری داشتند چرا که به علت ارتباط با بیماران با خانواده‌هایشان ارتباطی نداشتند، اما این روزها به دلیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها وضعیت بهتر شده است و امروز سربلند هستیم که توانستیم در این شرایط به خوبی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین ۸۰۰۰ نفر در بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی فعال هستند که در این میان ۱۸۵۰ نفر از کادر بهداشت و درمان در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که برخی ابتلای شدید داشتند و تحت درمان ویژه قرار گرفتند، از این تعداد  ۳۱۸ نفر پرستار بودند و باقی افراد شامل پزشک، دارو ساز، اتاق عمل، متخصص بیهوشی و کادر بهداشت روستاها بودند.

بهرامی یادآور شد: تا حد زیادی شرایط بهبود پیدا کرده اما نگرانی همچنان ادامه دارد، اصرار کادر درمان این است که تا واکسیناسیون عمومی، مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: این گروه مستندساز در اقدامی شایسته به مسئله مدافعان سلامت پرداخته‌اند و در عین حال انتظاری ندارند، ساختن مستند باعث خرسندی می‌شود و ما با توجه به امکانات دولت حمایت کردیم، توجه به زحمات و تلاش این گروه اثربخش است و امیدواریم استمرار پیدا کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

فروشگاه اینترنتی اینرژی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح