تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:58
146 بازدید
کد خبر : 159059

ارتقاء آگاهی معلمان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است

ارتقاء آگاهی معلمان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است

مدیر آموزش و پرورش سلماس بر لزوم  ارتقا آگاهی معلمان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین خیرجویی در جلسه تخصصی سند تحول بنیادین که با حضور کلیه دبیران و مدیران مدارس شهرستان سلماس در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ارتقاء آگاهی

مدیر آموزش و پرورش سلماس بر لزوم  ارتقا آگاهی معلمان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین خیرجویی در جلسه تخصصی سند تحول بنیادین که با حضور کلیه دبیران و مدیران مدارس شهرستان سلماس در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ارتقاء آگاهی معلمان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امری ضروری است افزود: سند تحول بنیادین، منشور آموزش و پرورش است و همه فعالیت ها و برنامه ها باید بر مبنای این سند تنظیم شود.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از اقدامات بسیار بزرگ و مهم است که ۲۳ هدف کلان دارد ادامه داد: به منظور آشنایی و توجیه فرهنگیان این شهرستان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جلسات توجیهی ، کارگاه های تخصصی وکلاس های ضمن خدمت  در نظر گرفته شده است.

خیرجویی اظهار کرد: موضوع تحول بنیادین در آموزش و پرورش به یک مطالبه ملی تبدیل شده و باید همه همکاران همت مضاعفی برای اجرایی شدن این سند به کار گیرند.

وی یادآور شد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به حفظ کرامت معلم شده و جنس کار در این سند از نوع پژوهشگری است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه مدارس در اندیشه تربیتی اسلام، عهده ‏دار تعلیم و تربیت همزمان هستند گفت: اهداف تعلیم و تربیت، در پیوند با هدف های خانواده و جامعه است و همراه با دیگر نهادهای اجتماعی مقصدی جز پرورش انسان برای رسیدن به قرب الهی ندارد.

خیرجویی با بیان اینکه رسالت و هدف این طرح انسان سازی است، افزود: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است که باید بر اساس سند تحول بنیادین در ساحت های شش گانه اعتقادی، عبادی و اخلاقی، زیستی و بدنی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه ای، علمی و فناوری، هنری و زیبای شناختی تربیت شوند تا دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرند.

وی در ادامه سخنانش افزود: تدوین سند چشم انداز و برنامه بلند مدت برای آموزش و پرورش در همه حوزه ها با رویکرد سند تحول بنیادین و سند ملی چشم انداز ۱۴۰۴ باید در دستور کار قرار گیرد.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح