تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 18:50
119 بازدید
کد خبر : 175840

افراطی‌گری بازی در زمین دشمن است

افراطی‌گری بازی در زمین دشمن است

ایسنا/کرمانشاه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن شناسی یکی از وظایف اصلی علما است. حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری در جریان سفر به استان کرمانشاه، در دیدار با امام جمعه اهل سنت و اعضای شورای روحانیت شهرستان روانسر  با بیان اینکه اولین گام اختلاف، مشاجره است، اظهار داشت: مشاجره یکی

افراطی‌گری بازی در زمین دشمن است

ایسنا/کرمانشاه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن شناسی یکی از وظایف اصلی علما است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری در جریان سفر به استان کرمانشاه، در دیدار با امام جمعه اهل سنت و اعضای شورای روحانیت شهرستان روانسر  با بیان اینکه اولین گام اختلاف، مشاجره است، اظهار داشت: مشاجره یکی از ابزارهایی است که دشمن از آن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین فرق اسلامی استفاده می کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: یکی از ویژگی های دشمن این است که همواره سعی می کند با ایجاد قتل، کشتار، ترور، نزاع و تکفیر میان مذاهب اسلامی افتراق ایجاد کند.

وی تأکید کرد: دشمن با ایجاد اختلاف و افتراق بین گروه ها و اقوام مختلف سعی می کند بی حکومتی را در کشورهای اسلامی حاکم کند. وقتی کشوری حاکم نداشته باشد، دشمن به راحتی می تواند اهداف استکباری، مالی و فرهنگی خود را دنبال کند.

شهریاری با بیان اینکه امروز دشمن شناسی یکی از وظایف اصلی علما است، اظهار داشت: اگر عالمی در یک گوشه ای از جهان اسلام کلامی بگوید و به واسطه کلام او جوانی گمراه شود و کار انتحاری انجام دهد، آن عالم باید در روز آخرت پاسخگو باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: افراطی‌گری چه در شیعه و چه در اهل سنت بازی در زمین دشمن است و منشأ کار آنها را باید در آمریکا و انگلیس جستجو کرد.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از برنامه های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همکاری با حوزه های علمیه شیعه و سنی برای توسعه و تقویت مدارس علمیه تقریبی و تربیت طلبه ی تقریبی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از  روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ابتدای این دیدار نیز ماموستا ملاسید محمد محمدی امام جمعه روانسر اظهار داشت:  امروز ضروری است که مسلمانان علیه اهداف شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف و درگیری در جهان اسلام برخیزند.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان اسلام بعد از شکست برای حذف اسلام، به فتنه انگیزی میان فرق اسلامی روی آورده اند و با توطئه شیعه هراسی و سنی هراسی بر سر راه اتحاد اسلامی مانع تراشی می کنند.

در پایان این دیدار اعضای شورای روحانیت شهرستان روانسر به بیان دیدگاه های خود پیرامون وحدت و تقریب و برخی مسائل پیرامون تقریب در سطح شهرستان پرداختند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح