تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:36
154 بازدید
کد خبر : 143151

افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زنجان

افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: اعتبار عمرانی تخصیص یافته در سال‌جاری ۱۲۰ درصد بیش از اعتباری ابلاغی است. فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۱۷ اسفندماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تحقق بخش رفاهیات حقوق کارکنان دولت از محل بودجه استانی را دغدغه مدیریت استان در ابتدای امسال‌ عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر می‌بینیم آنچه

افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: اعتبار عمرانی تخصیص یافته در سال‌جاری ۱۲۰ درصد بیش از اعتباری ابلاغی است.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۱۷ اسفندماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تحقق بخش رفاهیات حقوق کارکنان دولت از محل بودجه استانی را دغدغه مدیریت استان در ابتدای امسال‌ عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر می‌بینیم آنچه که در ابتدای سال نگران آن بودیم، بیش از پیش‌بینی‌ها محقق شده است.

وی تصریح کرد: اعتبارات با عناوین مختلف از قبیل پاداش، اضافه‌کاری، رفاهیات و … ۱.۲۵ درصد بیشتر از دوازده ‌ماهه به عبارتی برای ۱۳.۵ ماه وصول شده است و به زودی توزیع شده و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: در ابتدای امسال اعتبارات جاری ابلاغ‌شده به استان، بیش از ۲۸۶ میلیارد تومان بود که در حال حاضر بیش از ۳۶۶ میلیارد تومان تخصیص داشته که نشان از افزایش ۳۶.۳ درصدی نسبت به اعتبارات ابلاغی دارد. همچنین ۳۸۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ابلاغ‌ شده به استان در ابتدای سال‌جاری بود که تاکنون اعتبار تخصیص ‌یافته به ۸۵۰ میلیارد تومان رسید که افزایش ۱۲۰ درصدی دارد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با بیان اینکه مبالغی نیز در بخش اعتبارات عمرانی جدای از موارد یاد شده به اعتبارات عمرانی استان اضافه شده که سرجمع را بسیار بیشتر می‌کند، تصریح کرد: اعتبارات و مبالغی در مرکز وجود دارد که با تلاش مدیران استان می‌توان برای استان، بخشی از آن را جذب کرد و اعتباراتی که امسال جذب شده است، نشان از پتانسیل بالای مجموعه مدیریت استان در جذب اعتبارات مازاد دارد.

استاندار زنجان با اشاره به وصول درآمد در استان، یادآور شد: در سال‌جاری وصول درآمدها در استان بیش از سنوات گذشته بود، به طوری که در یازده ماهه امسال ۳.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش وصولی داریم و باید توجه داشت که در سال ۹۷ تعداد ۵۷ شرکت و واحد تولیدی در استان زنجان وجود داشت که دفاتر مرکزی آنان در استان نبوده و مالیات این شرکت‌ها خارج از استان وصول می‌شد ولی تاکنون دفاتر ۵۳ شرکت در استان مستقر شده و مابقی به زودی در استان مستقر خواهد شد.

حقیقی با تاکید بر لزوم پرداخت بدهی دستگاه‌ها به دستگاه‌های خدمات‌رسان، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در سریع‌ترین زمان ممکن لیست دستگاه‌هایی را که از آنان طلب دارد را اعلام کرده و این مسئله توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان بررسی و نحوه هزینه‌کرد بودجه تخصیص‌ یافته به این مسئله مشخص شود و تخصیص بعدی به دستگاه‌ها باید بر مبنای پرداخت این بدهی پیش از پایان سال باشد.

این مسئول با اشاره به نیاز برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان به بودجه ویژه، خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره باید اولویت همه دستگاه‌ها باشد. باید برای زنده ‌نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باید اسناد جمع‌آوری و به آیندگان منتقل شد که این مهم نیازمند برگزاری برنامه‌ای مانند کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح