تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:55
95 بازدید
کد خبر : 182165

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی از تصویب افزایش حقوق و مزایای کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در جلسۀ هیئت امنای این دانشگاه خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر غلامعلی کارگر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه مربوط به افزایش کارکنان غیرهیئت علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شده که پیرو آن

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی از تصویب افزایش حقوق و مزایای کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در جلسۀ هیئت امنای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامعلی کارگر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه مربوط به افزایش کارکنان غیرهیئت علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شده که پیرو آن متن درخواست افزایش حقوق در هیئت امنای دانشگاه مصوب شد و منتظر ابلاغ این مصوبه هستیم و به محض ابلاغ، احکام جدید نیز صادر خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر پرداخت حق التدریس، حق التحقیق، هدایت و داوری پایان‌نامه‌های اعضای هیئت علمی، دانشگاه علامه‌طباطبائی جزو دانشگاه های بدون تاخیر در پرداخت و پیشرو است. با وجود محدودهایی که در زمینه های اقتصادی و مالی در کشور وجود دارد در این زمینه هم تلاش کرده ایم که حقوق حق التدریس‌ها و… به موقع پرداخت شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع اضافه‌کاری‌های کارکنان اداری نیز دغدغۀ دیگری است که علی رغم محدودیت های مالی و تاکیدهای رئیس محترم دانشگاه در این زمینه هم تاخیری نداریم و اضافه‌کاری‌ها هم مرتب در هر ماه پرداخت می شوند.

به گفتۀ دکتر کارگر، تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ حدود ۲ میلیارد تومان یارانه برای بیمۀ تکمیلی اعضای هیئت علمی و اداری دانشگاه پرداخت شده است و ارائۀ خدمات به همکاران در این حوزه تقریباً به روز است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وی تاکید کرد: در ارتباط با شرکت های پیمانکاری و خدماتی که با دانشگاه کار می کنند باید گفت که تمام تلاش خود را کرده ایم که بدهی ها و معوقات آنها را پرداخت کنیم تا به این شرکت ها ضرر و فشار مالی وارد نشوند. امسال سهم دانشگاه از محل بودجه عمومی دولت حتی کفاف حقوق و مزایای کارکنان و جبران خدمات نیروی انسانی دانشگاه را نمی داد ولی با مدیریت بهینۀ منابع، صرفه جویی و افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه، تقریباً تمام مطالبات پیمانکاران دانشگاه نیز پرداخت شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی در پایان تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبائی از معدود دانشگاه هایی در کشور است که تا این تاریخ و به خصوص در سال ۱۳۹۹ تمام امور مربوط به پروژه های عمرانی دانشگاه را به اتکای اسناد خزانۀ اسلامی، مدیریت و پرداخت کرده به نحوی که بیش از ۹۹ درصد اسناد خزانه تخصیصی به این دانشگاه جذب شده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح