تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:18
159 بازدید
کد خبر : 132731

افزایش ۷۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در اردبیل

افزایش ۷۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سالجاری با صدور ۲۲۴ پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت، ما با یک جهش ۷۰ درصدی در این فرآیند روبه‌رو هستیم. رامین صادقی در نشست با فعالان بخش صنعت در اردبیل اظهار کرد: ما در حالی سال جهش تولید را پشت سر می‌گذاریم که با تاکیدات

افزایش 70 درصدی صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سالجاری با صدور ۲۲۴ پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت، ما با یک جهش ۷۰ درصدی در این فرآیند روبه‌رو هستیم.

رامین صادقی در نشست با فعالان بخش صنعت در اردبیل اظهار کرد: ما در حالی سال جهش تولید را پشت سر می‌گذاریم که با تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و استانی در چند بخش رویکرد حمایتی و تقویتی را در حوزه صنعت از سرمایه‌گذاران شاهد بودیم به طوریکه این رویکرد ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه را شتاب بیشتری داده است.

وی تصریح کرد: امسال ۵۰۰ مورد جواز تأسیس در بخش صنعت صادر شده که این میزان نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ در حالی که در کشور صدور پروانه بهره‌برداری با یک رشد هشت درصدی روبه‌رو بوده این جهش در استان اردبیل ۷۰ درصد بوده به طوریکه همکاران ما بیش از ۲۲۴ فقره پروانه بهره‌برداری را در بخش صنعت برای فعالان و سرمایه‌گذاران صادر کردند.

صادقی اقدام جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت را در بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید یادآور شد و افزود: در سالجاری بیش از ۵۷ مورد واحد صنعتی تعطیل شده و به حالت رکود به چرخه تولید بازگشتند که با این اقدام فرصت اشتغال برای یک‌هزار و ۲۰۰ نفر نیز به وجود آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در یک رویکرد دیگر در سال جهش تولید سعی کردیم تا ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد افزایش دهیم که این امر در ۴۰ واحد صنعتی اتفاق افتاده تا فرصت اشتغال ۹۰۰ نفر در سایه این افزایش تولید به وجود آید.

صادقی به تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی به صورت داخلی و جایگزینی محصولات تولید داخل به جای واردات اضافه کرد: ما در بخش تجهیزات و قطعات خودرویی و ام.دی.اف از این ظرفیت استفاده کردیم تا با صرفه‌جویی ۱۷۴ میلیون دلاری مواد اولیه از داخل استان و کشور تأمین شود.

رئیس سازمان صمت اردبیل بیان کرد: در این شرایط سخت تحریم این برنامه‌ها در حقیقت حمایت عملی از بخش صنعت بوده و تلاش می‌شود تا با همکاری سیستم قضایی بتوانیم مشکلات حقوقی، بانکی و تسهیلاتی واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کنیم.

صادقی استان اردبیل را استان پیشرو در حل مشکلات واحدهای صنعتی اعلام کرد و ادامه داد: در این شرایط سخت تحریم‌ها و کرونا ما در سال جهش تولید در همه حوزه‌ها خوش درخشیدیم و برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های خوبی را نیز به انجام رساندیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح