تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:19
94 بازدید
کد خبر : 170316

برخی که پیشتر برجام را خیانت می‌دانستند اکنون اصرار دارند آمریکا برگردد

برخی که پیشتر برجام را خیانت می‌دانستند اکنون اصرار دارند آمریکا برگردد

یک کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: به جای این که اصرار کنیم آمریکا به برجام برگردد، باید توان اقتصادی مان را بالا ببریم تا تاثیرگذاری تحریم را کم و به صفر برسانیم آن موقع است که تجدید نظر می‌کنند. حسن بهشتی پور در گفت و گو با ایسنا در ارزیابی خود از مواضع و

برخی که پیشتر برجام را خیانت می‌دانستند اکنون اصرار دارند آمریکا برگردد

یک کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: به جای این که اصرار کنیم آمریکا به برجام برگردد، باید توان اقتصادی مان را بالا ببریم تا تاثیرگذاری تحریم را کم و به صفر برسانیم آن موقع است که تجدید نظر می‌کنند.

حسن بهشتی پور در گفت و گو با ایسنا در ارزیابی خود از مواضع و اظهارات مقامات آمریکایی نسبت به مساله برجام گفت: معتقدم نه فقط پروتکل الحاقی بلکه حتی اگر از ان پی تی هم خارج شویم تا غرب نسبت به رفع تحریم ها اقدام کند، آنها این کار را نخواهند کرد زیرا عاملی نیست که غرب در مورد تحریم ها تجدید نظر کند.

وی خاطرنشان کرد: باید اقداماتی انجام دهیم که تحریم ها کارآمدی نداشته باشد، برخی تصورشان این است اگر ذخایر اورانیوم یا درصد غنی سازی را افزایش و یا همکاری با آژانس را کاهش دهیم نتیجه این می شود که غرب به تکاپو بیافتد و تحریم ها را لغو کند.
این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: تجربه های گذشته نشان داده، تصور باطل غربی ها این است که از این اهرم فشار علیه ایران استفاده کنند، آن ها خوب چیزی پیدا کردند بنابراین مادامی که تحریم ها را کارآمد ببینند آن ها را لغو نمی کنند.
بهشتی پور با بیان اینکه باید اقدامی انجام دهیم تا تحریم ها بی اثر یا کم اثر شوند، گفت: عده ای که پیش از این می گفتند برجام خیانت است اکنون اصرار دارند آمریکا به برجام برگردد، اگر برجام بد است و به درد نمی خورد چرا اصرار دارید برگردد.
وی ادامه داد: به جای این که اصرار کنیم آمریکا به برجام برگردد، توان اقتصادی مان را بالا ببریم تا تاثیرگذاری تحریم را کم و به صفر برسانیم آن موقع است که تجدید نظر می کنند.
این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به این که برخی ملاحظات از سوی عربستان یا اسرائیل هم در این مسائل دخیل است، گفت: اگر آمریکا مانند زمان اوباما باشد علی رغم تمام مخالفت ها، کار خودش را انجام می دهد و سایر مسائل بهانه است، عامل اصلی اهرم فشار تحریم هاست گرچه اکنون در داخل آمریکا میان دموکرات ها و جمهوری خواه ها نیز اختلاف نظر وجود دارد و هنوز به وحدت نرسیده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح